امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۶:۵۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35123
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرپرست تیم ‌تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: اگر فدراسیون در مورد رای محرومیت ملی‌پوش تیم‌مان تجدیدنظر نکند، از لیگ کناره‌گیری می‌کنیم..   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روزنامه گل ،حمیدرضا صابری در مورد محرومیت افشین نوروزی اظهار داشت: اصلا فکر نمی‌کردیم به این شکل رای بدهند. او سال‌ها…

     

    سرپرست تیم ‌تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: اگر فدراسیون در مورد رای محرومیت ملی‌پوش تیم‌مان تجدیدنظر نکند، از لیگ کناره‌گیری می‌کنیم..

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روزنامه گل ،حمیدرضا صابری در مورد محرومیت افشین نوروزی اظهار داشت: اصلا فکر نمی‌کردیم به این شکل رای بدهند. او سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده است و با یک مصاحبه یک سال محرومش کردند. چطور می‌شود بازیکن نفت سپاهان که در مسابقات جام فجر آبروی تنیس روزی میز ایران را برد و تنها ۲ جلسه محرومش کردند و حالا نوروزی را این طور محروم می‌کنند.

     

    وی ادامه داد: نفت سپاهان تیم زارع‌پور است و آیا اگر الان افشین نوروزی در این تیم بود، چنین برخوردی می کردند؟ تنها لج بازی آنها به این دلیل است که نوروزی این فصل از نفت جدا شد و به دانشگاه آزاد آمد. متاسفانه رئیس فدراسیون مسائل شخصی‌ را پیش کشیده است.

     

    سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه با مدیریت ضعیفی که زارع‌پور دارد، همه را از این رشته زده کرده است. با شرایطی که به وجود آورده دیگر خجالت می‌کشم بگویم از اهالی تنس روی میز هستم.

     

    صابری در پاسخ به این سوال که نوروزی متعلق به این تیم است و آیا این باشگاه به رای صادره اعتراض خواهد کرد، عنوان کرد: نوروزی یکی از بازیکنان اصلی ما است و با محروم شدن او دچار ضعف خواهیم شد. اگر در رای تجدیدنطر نکنند، به احتمال زیاد از لیگ برتر کناره‌گیری خواهیم کرد.

     

    افشین نوروزی در مصاحبه‌ای انتقادی به عدم برگزاری اردوهای تیم ملی اشاره کرده بود که با دسترو رئیس فدراسیون از اردوی تیم ملی اخراج شد و روز گذشته با رای کمیته انضباطی به یک سال محرومیت قطعی و یک سال تعلیقی به همراه ۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:در رای نوروزی تجدید نظر نکنند، از لیگ کنار می‌کشیم"
    1. شيرين أهي گفت:

      درود بر شرف شما که واهمه أی از زور و روابط ندا رید


    تازه ترین اخبار