امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴:۱۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35152
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبر رای کمیته انضباطی را در ارتباط آقای نوروزی از طریق رسانه ها خواندم . پیداست پس از سه سال ریاست در فدراسیون هنوز در ابتدای گذراندن دروس مدیریت ورزشی هستید و واحدهای قبلی را هم مردود شده اید. آقای نوروزی یکی از ملی پوشان با اخلاق است که در سه سال اخیر هم اکثرا…

    خبر رای کمیته انضباطی را در ارتباط آقای نوروزی از طریق رسانه ها خواندم . پیداست پس از سه سال ریاست در فدراسیون هنوز در ابتدای گذراندن دروس مدیریت ورزشی هستید و واحدهای قبلی را هم مردود شده اید.

    آقای نوروزی یکی از ملی پوشان با اخلاق است که در سه سال اخیر هم اکثرا عضو مجامع فدراسیون بوده وهر سال شما تایید عملکرد سالانه را با امضاء ایشان گرفته اید .این تکرار مکررات است که بگوییم یک بازیکن یک روزه به عضویت تیم ملی در نمی آید.

    بعضا بیست سال طول میکشد و کلی ریاضت و خون دل خوردن لازم است. شاید مدیر شدن یک شبه و بدون هیچ سابقه مثبت ورزشی صورت بگیرد اماشما حتی بعد از سه سال این مسئله به این بدیهی را متوجه نشده اید که این روش برخورد با یک ملی پوش نیست.

    پارسال من با ترک دیارم و کار و خانواده ام و کلی خون دل برای ایجاد وفاق و همدلی و برگشت دوباره بازیکنان۹ ماه تلاش نمودم ،اما شما هنوز به روش سابق ادامه داده و بحران زایی میکنید.تا کی میخواهید به این روش ادامه دهید؟اقای مثلا مدیر ؟!

    ،شما را در پستی قرار داده اند که برای این خانواده بزرگتری و پدری کنید.نه اینکه با هر ندای مخالفی و برای بقای خودتان بشدت برخورد کنید. بس است دیگر،به خدا میشد با کمی درایت اینگونه مسایل را مدیریت کرد.

    لااقل بخاطر حرمت حامیان تان و کسانیکه تا کنون شما را در این پست نگه داشته اند کمی عاقلانه تر و تا حدی مدبرانه عمل کنید.انشا الله قصد نکنید بنده را هم به کمیته انضباطی دعوت کنید ،چون من از قبل در محرومیت مادام العمری قرار داشته و جریمه نقدی هم معادل ۹ ماه حقوق نگرفته شده ام.شما هم مشمول دعای خانواده ام شده اید!

    امیر عمیدی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نامه آقای عمیدی به رئیس فدراسیون تنیس روی میز"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام. در حمایت از شخصیت های بزرگ ، این انسانهای بزرگ هستند که باید بپا خیزند. گرچه انسانهای حقیری همچون بنده و امثال بنده باید در حد یک حامی خودمان را نشان دهیم. در اینجا از شخص مدیریت سایت ، جناب آقایان عمیدی و پسران ، مسولین تیم دانشگاه آزاد و سایر کسانیکه به نحوی تنفر خود را از این حرکت نشان دادند تشکر و خیر و برکت دنیا و آخرت را مسیلت دارم.
      با احترام


    تازه ترین اخبار