امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36501
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضوتیم ملی پینگ پنگ گفت:محرومیت سه ماه و یک سال تفاوتی ندارد، چرا که در این مدت تنها رقابت های جهانی فرانسه را داشتیم که فرصت حضور در این رقابت ها از من گرفته شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا افشین نوروزی پس از اعلام رای قطعی کمیته…

    عضوتیم ملی پینگ پنگ گفت:محرومیت سه ماه و یک سال تفاوتی ندارد، چرا که در این مدت تنها رقابت های جهانی فرانسه را داشتیم که فرصت حضور در این رقابت ها از من گرفته شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا افشین نوروزی پس از اعلام رای قطعی کمیته استیناف گفت: پس ازاظهارندامت و عذرخواهی فکر می کردم مسوولان فدراسیون و کمیته استیناف با رافت بیشتری در رای کمیته انضباطی تجدید نظر کنند.

     

    وی افزود:متاسفانه با این رای برایم مسجل شد که آنان به دنبال تخفیف در رای صادره نبودند وفقط به دنبال کنارزدن من از پینگ پنگ ورقابت های جهانی فرانسه بودند.

     

    نماینده بازیکنان در مجمع عمومی فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد:دراین ارتباط باشگاه دانشگاه آزاد هم نامه ای برای من به مسوولان فدراسیون دادند تا با رافت بیشتری به من توجه شود که متاسفانه با این رای به این نامه و درخواست این باشگاه نیز بی توجهی شد.

     

    نوروزی با بیان اینکه امیدواربودم بتوانم سه بازی باقیمانده را برای تیم انجام دهم، تصریح کرد:‌ مسوولان کمیته استیناف و در راس آن مسوولان فدراسیون با این تصمیم شغلم را از من گرفتند و شرایط را برایم سخت کردند.

     

    وی اضافه کرد:بااین همه ازمسوولان باشگاه تشکرمی کنم که تا این حد پشت من ایستادند و درادامه نیز هر تصمیمی که بگیرند با آن مشکلی ندارم.

     

    به گفته وی مسوولان دانشگاه آزاد برروی این تیم سرمایه گذاری کرده اند وبه طور حتم این باشگاه نیزازاین تصمیم ضربه خواهد خورد مااکنون دررده سوم هستیم واگردردیدار مقابل پتروشیمی بندر امام(ره) با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شویم می توانیم به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوارباشیم.

     

    وی با گلایه از رییس فدراسیون پینگ پنگ گفت:رییس فدراسیون و پدر معنوی پینگ پنگی ها با قبول اعلام این رای نشان داد که یک قدم از درخواست های خود عقب ننشسته وبه دنبال چیز دیگری است او با توجه به عذرخواهی شفاهی و مکتوب من می توانست کوتاه بیاید گناه من این بودکه انتقاد کردم.

     

    وی درپاسخ به این سوال که با اعلام این رای آیا باز هم انتقاد خواهید کرد؟گفت:‌ برخلاف آقایان که معتقدند انتقاد نبایدباشد معتقدم انتقاد سازنده است و باید باشد اگر لازم بدانم به طور حتم انتقاد خواهم کرد.

     

    نماینده ایران درالمپیک ۲۰۰۸ پکن ادامه داد:یک پینگ پنگی هستم کمیته استیناف شاید مرا سه ماه محروم کرد،اما نمی تواند عشقم به پینگ پنگ رااز من بگیرد، برخلاف غیر پینگ پنگی ها من در این ورزش باقی خواهم ماند وماندگاردراین رشته و ازاین پس هم همانند گذشته با جدیت تمریناتم را دنبال واگربتوانم به تیم ملی کشورکمک کنم خواهم کرد.

     

    وی درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا بازهم نسبت به این رای اعتراض خواهید کرد نیز گفت:دیگر نمی توانم اعتراضی کنم من پیش از این تلاشم را کردم تنها باید صبر کنم که خواهم کرد البته آنان را به خدا واگذار می کنم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی:سه ماه با یک سال محرومیت فرقی ندارد/نمی توانند مرا از خانه ام بیرون کنند"
    تازه ترین اخبار