امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۴۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36512
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش المپیکی تنیس روی میز کشورمان گفت: من تعجب می کنم که چرا در بند ۴ حکم من امده است که باید عذرخواهی کنم . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بابیان این مطلب افزود : من یک بار عذرخواهی کرده ام واعلام کرده بودم…

    ملی پوش المپیکی تنیس روی میز کشورمان گفت: من تعجب می کنم که چرا در بند ۴ حکم من امده است که باید عذرخواهی کنم .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بابیان این مطلب افزود : من یک بار عذرخواهی کرده ام واعلام کرده بودم که اگر درحرف های من ناخواسته توهینی صورت گرفت عذرمی خواهم نمی دانم چرا دربند۴حکم کمیته استیناف دوباره قید شده است که در رسانه ها باید عذر خواهی کنم .

    وی درخصوص رأی صادرشده گفت : سه ماه ، شش ماه و یک سال برای من تفاوتی ندارد پس ازدست دادن تیم ملی امیدوار بودم که بتوانم درلیگ بازی کنم اما با وجود اینکه فقط سه هفته باقی مانده من از همراهی دانشگاه آزاد بازماندم این تیم سرمایه گذاری کرده و از آنجا که هم لیگ پیگ پنگ به تعداد تیمهای بیشتر احتیاج دارد، به نظر من ضربه زدن به دانشگاه آزاد فنی ومنطقی نبود.درمورد محرومیت هم باید بگویم که تمریناتم را ادامه می دهم و منتظر می مانم تا بتوانم روزی دوباره در پیراهن تیم ملی به تنیس روی میز کشورم خدمت کنم.

    نوروزی درپاسخ به این پرسش که نظرش درباره صحبت دبیرفدراسیون مبنی براینکه اگر نوروزی آماده باشد وی را به مسابقات جهانی می فرستیم بیان کرد: این حرف کارشناسی نیست وصددرصد این اتفاق نخواهد افتاد من را فدراسیون محروم کرده مگر می شود خودشان مرا محروم کنند بعدازآن بگویند عضو تیم ملی شو؟

    وی افزود : سایر بازیکنان دو دوره مسابقات دسته برترداده اند ودر انتخابی شرکت کرده اند برای تیم ملی ۴نفرهم که بیشتر نمی خواهند اگرمن انتخاب شوم بازهمان بحث های ارفاق وپارتی بازی پیش خواهد آمد و درحق بقیه اجحاف می شود .

    نماینده تنیس روی میز کشورمان درالمپیک ۲۰۰۸ پکن درخصوص نه گفتن به تیم نفت سپاهان وبروز این مشکلات خاطر نشان کرد : به طورحتم اینکه من به تیم نفت سپاهان (نه) گفتم وامسال دراین تیم بازی نکردم دراین مورد من به وجود آمد بی تاثیرنبوده است و فکر می کنم بحث مطرح شده درست باشد./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لجبازی با نوروزی کماکان ادامه دارد افشین نوروزی : تعجب می کنم که باز هم می گویند عذرخواهی کن"
    تازه ترین اخبار