امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3982
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور در ادامه رقابتهای تنیس روی میز اولین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان، یکشنبه شب رقابت در کلاسهای هشت، ۹ و ۱۰ پیگیری و قهرمانان این بخش مشخص شدند. در کلاس هشت این رقابت ها استانسکو از رومانی عنوان قهرمانی را کسب کرد. در این…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور در ادامه رقابتهای تنیس روی میز اولین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان، یکشنبه شب رقابت در کلاسهای هشت، ۹ و ۱۰ پیگیری و قهرمانان این بخش مشخص شدند.
    در کلاس هشت این رقابت ها استانسکو از رومانی عنوان قهرمانی را کسب کرد. در این بخش سارا عزیزی دوم و زهرا بیات و اشرف دهقانی از هیات جانبازان اصفهان مشترکاً سوم شدند.
    در کلاسهای ۹ و ۱۰ فاطمه معین زاده از شهرداری اصفهان قهرمان شد. سمیه مصطفوی از شهرداری بر سکوی دوم ایستاد و منیزه قنبری از هیات جانبازان اصفهان عنوان سوم را از آن خود کرد.
    اولین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان که از ۱۷ شهریور با حضور نمایندگان کشورهای مالزی، رومانی، ترکیه، روسیه، عراق و ایران در اصفهان آغاز شد امروز به پایان می رسد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانان پینگ پنگ مسابقات خواهرخوانده های اصفهان مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار