امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۵:۳۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 41768
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پنجاه و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان – ۲۰۱۳ فرانسه، به پایان رسید. از همین رو امروز با مهران احدی بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان صحبت کردیم.     مسابقه دادن در رده جهانی آن‌هم با تی‌شرت خیس احدی: میزبانی فرانسوی‌ها افتضاح بود ۹۰: پنجاه و دومین دوره مسابقات تنیس روی…

    Untitled

    پنجاه و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان – ۲۰۱۳ فرانسه، به پایان رسید. از همین رو امروز با مهران احدی بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان صحبت کردیم.

     

     

    مسابقه دادن در رده جهانی آن‌هم با تی‌شرت خیس

    احدی: میزبانی فرانسوی‌ها افتضاح بود

    ۹۰: پنجاه و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان – ۲۰۱۳ فرانسه، به پایان رسید. از همین رو امروز با مهران احدی بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان صحبت کردیم.

    ۹۰: عملکردت را در رقابت‌های قهرمانی جهان چطور می‌بینی؟

    در کل از عملکردم راضی هستم و توانستم پیروزی‌های قابل قبولی را کسب کنم. من در این مسابقات در آماده‌ترین شرایط زندگی‌ام بودم به قدری راحت بازی می‌کردم که می‌توانستم تا مراحل بالاتر بیایم نتایجی هم که گرفته‌ام نشان می دهد که آماده بودم اما یکی از دلایل اصلی باخت من برنامه‌ریزی غلط مسئولان برگزاری مسابقات بود.

    ۹۰: مگر چطور بود؟

    برای گفته‌هایم دلیل دارم؛ مسابقه اول و دوم ما در مرحله گروهی روز اول برگزار شد پس از آن ساعت ۱۰ صبح مسابقه داشتیم من بدون تی شرت اضافه و حتی غذا به این امید به سالن رفتم که بعد از بازی به هتل بر می‌گردیم، اما با پایان مسابقه به ما خبر دادند که ساعت یک، مسابقه دوبل داریم، بعد از پایان رقابت دوبلمان اعلام کردند بازی بعد ساعت ۱۵:۱۵ است. من بلافاصله مجبور بودم مسابقه بدهم و شرایط بسیار سختی بود.

    ۹۰: یعنی از میزبانی فرانسوی‌ها راضی نیستید؟

    من واقعا متاسفم که مسابقات قهرمانی جهان با شرایط میزبانی بسیار بد فرانسه برگزار شد، از نظر برنامه ریزی جدول ساعات مسابقات به قدری ضعیف بودند که ما شب قبل از مسابقات نمی دانستیم چه زمانی بازی داریم، همین عامل ضربات زیادی به ما وارد کرد تا جایی که می‌توانستم حتی چند رده بالاتر از این رده ای که قرار گرفتم، باشم. در مسابقات آن روز من با تی شرت خیس بازی می کردم زیرا لباس اضافه نبرده بودم بازی حساس دوبل بود به قدری خسته بودم که نتوانستم مقابل حریف بلاروسی‌ام که از رنکینگ من ۲ برابر پایین‌تر بود به پیروزی برسم و حذف شدم.

    حریف بلاروسی من بازی قبل استراحت داشت بر خلاف من که خسته بودم با این حال ۲ بر صفر از وی پیش افتادم اما خستگی نگذاشت به راحتی فکر کنم و بازی را نتوانستم به نفع خودم به اتمام برسانم و حذف شدم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۹۰/مهران احدی: مسابقه دادن در رده جهانی آن‌هم با تی‌شرت خیس"
    1. شما برای ما همیشه قهرمان هستید !!

    2. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      مهران عزیز واقعا در بهترین شرایط امادگی بسر می برد.اما پیش بینی ایشان درست بوده در دور دوم پس از بازی ساعت ۱۰ به هتل می رفتند و لباس همراه نیاوردند.بازی بعدی ساعت ۱۵ بوده که می توانستند پس از هتل و استراحت با لباس اضافه مسابقه را با شرایط ایده ال انجام دهند.
      چیزی که پیش بینی و برنامه ریزی نشده بازی دوبل بوده که مسلما برنامه مسابقات دوبل در اختیار مربی یا سرپرست تیم مکتوب قرار گرفته بوده چرا به ایشان اعلام نشده جای سوال است.وظیفه مربی یا سرپرست چیست داشتن برنامه مسابقه انالیز حریف -توجیح اجرای جه نوع تاکتیکی که قبلا در اردوهای تمرینی بایستی روی ان کار می شده و غیره.متاسفانه هدف از رفتن به مسابقات جهانی در این فدراسیون و برای مسئول ان تعریف نشده است.اقا رفتن به مسابقات جهانی برای دفاع از حیثیت ورزشی کشور عزیز ایران اسلامی است میهمانی نیست که هر کس را می خواهید اوانسی یا….به او بدهید راه می اندازید.چند درصد افراد مسئول اعزامی متخصص و زبان می دانستند شما قضاوت کنید متوجه خواهید شد که مهران عزیز هم از کجا ضربه خورده است.با تشکر ترکان.


    تازه ترین اخبار