امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹:۰۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43409
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تنیس روی میز کشورمان گفت: امسال در لیگ عراق حضور موفقی داشتم این در حالی است که در ایران با قرارداد پایین بازی می کنم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمود ریزبند درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: امسال در لیگ تنیس روی میز عراق بازی کردم و از کیفیت مسابقات…

    rizband

    بازیکن تنیس روی میز کشورمان گفت: امسال در لیگ عراق حضور موفقی داشتم این در حالی است که در ایران با قرارداد پایین بازی می کنم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمود ریزبند درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: امسال در لیگ تنیس روی میز عراق بازی کردم و از کیفیت مسابقات آنها بسیار رضایت دارم حضورم به قدری موفق بود که بیشتر بازیکنان را شکست دادم و تنها واحد مالمیری از ایران بود که برابر من به پیروزی رسید.

     

    وی ادامه داد: سال گذشته در لیگ ایران عضو تیم پتروشیمی نوری استان بوشهر بودم که قراردادی زیر ۱۰ میلیون داشتم و این برای یک بازیکنی که مجبور است همیشه در تمرین باشد بسیار ناچیز است البته این شرایط را اغلب بازیکنان تنیس روی میز دارند و فقط عده کمی هستند که می توانند با رقم های بالا قرارداد ببندند.

     

    ریز بند درخصوص وضعیت دو سال پیش خود گفت: دو سال پیش من نفر ششم ایران شدم اما متاسفانه به جای اینکه مرا به اردوی تیم ملی دعوت کنند بازیکنانی را از رده های پایین تر از من به تمرینات تیم ملی دعوت کردند، ضمن اینکه در همان سال با تیم هیئت تهران قرارداد ۱۲ میلیونی بستم که فقط ۳ میلیون آن را پرداخت کردند و بقیه پول من را ندادند.

     

    بازیکن تنیس روی میز کشورمان برای بهبود وضعیت لیگ ایران پیشنهاد داد: به نظر من باید شرایطی به وجود آید تا تعداد تیمهای بیشتری در لیگ شرکت کنند و مسئولان بتوانند اسپانسرهای خوبی را جذب کنند درست مانند اقدامی که در لیگ عراق انجام شد و لیگ آنها با تعداد تیمهای زیادی برگزار می شود و قراردادها بهتر از ایران است./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمود ریزبند:رقم قرار دادم در لیگ ایران بسیار پایین است/ حضور موفقی در لیگ عراق داشتم"
    تازه ترین اخبار