امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۵:۴۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43431
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ندا شهسواری از ادامه رقابتهای آسیایی حذف شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ندا شهسواری بازیکن المپیکی کشورمان بصورت غیر منتظره از دور رقابتهای انفرادی آسیایی کره کنار رفت. شهسواری دقایقی پیش برابر الگا از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۴بر۳ شکست خورد و بصورت زودهنگام از مسابقات کنار…

     

     

    ندا شهسواری از ادامه رقابتهای آسیایی حذف شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ندا شهسواری بازیکن المپیکی کشورمان بصورت غیر منتظره از دور رقابتهای انفرادی آسیایی کره کنار رفت.

    شهسواری دقایقی پیش برابر الگا از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۴بر۳ شکست خورد و بصورت زودهنگام از مسابقات کنار رفت.

    با توجه به عدم برگزاری اردوهای  قابل قبول و بی توجهی مطلق فدراسیون تنیس روی میز به بخش بانوان پیشاپیش انتظار چنین نتایجی قابل پیش بینی بود.

    وقتی تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی و آسیایی فقط با سه نفر اعزام می شود ،عملا نشان دهنده بی توجهی مطلق فدراسیون تنیس روی میز به بخش بانوان است!

     فدراسیون نشینان که غالبا ازافراد غیر پینگ پنگی و غیر متخصص این رشته محسوب می شوند  تاکنون جواب منطقی و روراستی برای دلیل اعزام سه فقط نفر در بخش بانوان به مسابقات جهانی وآسیایی منتشر نکرده است.رئیس فدراسیون تقصیر را برگردن کمیته فنی بانوان و خانم لیموچی انداخته و خانم لیموچی اظهار داشته که بارها به فدراسیون در این باره گزارش داده اما کسی توجهی نکرده است!

    گفتنی است کمیته فنی بانوان در فدراسیون تنیس روی میز وجود خارجی نداشته و تنها نماینده حاضر در این بخش خانم ابری می باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آسیایی کره جنوبی(بوسان)/ حذف غیر منتظره ندا شهسواری!"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام باید با تاسف بگوییم از قدیم گفتند ازموده را ازمودن خطاست….باز هم کسب تجربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. شمين مرادي گفت:

      وقتی سه سال است که لیگ بانوان منحل شده و سه سال است که که همه بازیکنان از عدم وجود قرارداد های مالی و لیگ حرفه ای می نالیم و گوش شنوایی نیست بیشتر از این نباید از ندا شهسواری توقع داشت . مقصر حذف غیر منتظره ندا شهسواری مسئولینی از فدراسیون هستند که چشم های خود را بر روی منحل شدن لیگ بانوان بسته اند.

    3. با سلام
      وقتی هیچ بهائی به بانوان داده نمی شود چطور می توان انتظار مقام و مدال داشت.وقتی لیگ برتر فقط محدود به چند تیم می شود و لیگ دسته یک با چهار تیم برگزار می شود نتیجه از این بهتر نمی شود.بارها و بارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعلام شده که پذیرفتن تیم بانوان نیز از سوی اسپانسر هائی که عهده دار لیگ اقایان میشوند به صورت امری اجباری به مرحله اجرا دراید تا این قشر محروم و دور مانده از مسابقات در کوران مسابقات قرار گبرند اما کو گوش شنوا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    تازه ترین اخبار