امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۷:۵۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4378
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری پانا: ملی پوش معترض تنیس روی میز گفت : هنوز دعوت نامه ای به دست من نرسیده است و باید دید هدف از دعوت ما به اردوی تیم ملی چیست؟ افشین نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد خبر ارسال دعوت نامه برای ورزشکاران معترض به منظور حضور در…

    خبرگزاری پانا: ملی پوش معترض تنیس روی میز گفت : هنوز دعوت نامه ای به دست من نرسیده است و باید دید هدف از دعوت ما به اردوی تیم ملی چیست؟
    افشین نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد خبر ارسال دعوت نامه برای ورزشکاران معترض به منظور حضور در اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: هنوز دعوت نامه ای به دست من نرسیده . از طرفی تیم ملی به چین اعزام شد و انتخابی تیم ملی هم برگزار شد و ما حضور نداشتیم، باید دید هدف از برپایی اردو و دعوت ما به این اردو چیست؟ در حال حاضر مدیر تیم های ملی استعفا داده و معلوم نیست مربیان تیم ملی چه کسانی هستند.
    وی افزود: ما بازیکن هستیم و دوست داریم بازی کنیم. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم همه در کنارهم بوده و کار کنیم. به طور قطع هر کس نظر و سلیقه خودش را دارد ولی این کاری است که ما جمعی شروع کردیم و فکر نمی کنم اگر به صورت انفرادی جلو برود جالب باشد!
    ملی پوش معترض پینگ پنگ گفت : اگر از دید کلی به مطلب نگریسته شود، در این ۲ ماه مشکلی حل نشده است. از نظر فردی، من حتی یک بار به بچه ها گفتم نباید از پینگ پنگ و تمرینات دور شویم. این نظر من است. در برابر دیدگاه من اکثریت به این نتیجه رسیدند که ما هم باید ابزاری داشته باشیم که به مسائل پیشنهادی و مد نظر ما احترام گذاشته شود. در حال حاضر جمع به این نتیجه رسیده است که در مسابقات حاضر نشویم.
    نوروزی خاطر نشان کرد : نباید فراموش کرد که ما مسابقات انتخابی المپیک لندن را در پیش داریم و این دوری از تمرینات و مسابقات به طور حتم به بچه ها لطمه خواهد زد. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی افشین نوروزی با خبرگزاری پانا"
    تازه ترین اخبار