امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۸:۱۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4395
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ اردوی تیم ملی تنیس روی میز در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از ۲۶ شهریور در آکادمی بین المللی تهران برگزار می شود و برای راکت بدستان معترض هم دعوت نامه ارسال شده است. قرار است اردوی آمادگی تیم ملی ایران جهت حضور در مسابقات بین المللی،…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ اردوی تیم ملی تنیس روی میز در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از ۲۶ شهریور در آکادمی بین المللی تهران برگزار می شود و برای راکت بدستان معترض هم دعوت نامه ارسال شده است.
    قرار است اردوی آمادگی تیم ملی ایران جهت حضور در مسابقات بین المللی، در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از شنبه ۲۶ شهریور ماه الی ۷ مهر ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.
    آیا بازیکنان معترض به صحنه باز خواهند گشت؟…باید منتظر بود که در چند روز آینده  چه اتفاقی خواهد افتاد.در هر صورت  خبرگزاریها خبرهای ضد ونقیضی از حضور یا عدم حضور بازیکنان معترض  منتشر میکنند .
    امیدواریم که بزودی همه این اختلافات واتفاقات ختم به خیر گشته و همه چیز به سود واقعی خانواده مظلوم پینگ پنگ تمام گردد…
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فراخوانی بازیکنان معترض به اردوی تیم ملی"
    1. [[ldg gxthggo ksfd گفت:

      هدف از این دعوت جیست خدا داندو آقای رئیس و دوستانش .اما آنچه از شواهد برمی آید آن است که هدف غیر پینگ پنگی است و فدراسیون با این تاکتیک می خواهد معترضین را باز گرداند که به قول کرمانشاهی ها “گمان نیه کم فلانی”


    تازه ترین اخبار