امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۹:۱۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4418
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استان موفق و پراستعداد اصفهان با درخشش بازیکنان جوان خود توانست بصورت مطلق  تمامی مقامهای قهرمانی را در این دوره ازمسابقات درو کند. درمسابقات تیمی با وجود اینکه استان قزوین ازبازیکنان قدرتمند و ملی پوش برخوردار بود و همچنین امتیاز میزبانی را یدک میکشید  این بازیکنان اصفهان بودند که توانستندقدرتمندانه  قزوین را شکست دهند. درقسمت…

    استان موفق و پراستعداد اصفهان با درخشش بازیکنان جوان خود توانست بصورت مطلق  تمامی مقامهای قهرمانی را در این دوره ازمسابقات درو کند.
    درمسابقات تیمی با وجود اینکه استان قزوین ازبازیکنان قدرتمند و ملی پوش برخوردار بود و همچنین امتیاز میزبانی را یدک میکشید  این بازیکنان اصفهان بودند که توانستندقدرتمندانه  قزوین را شکست دهند.
    درقسمت انفرادی  هرسه نفر  اول از استان اصفهان بودند.که د رنهایت ملیکا آخوندی دختر خوش تکنیک  وآینده دار اصفهانی توانست با غلبه بر هم تیمی خود مقام اول انفرادی این بازیها را کسب نماید هرچند ملیکا  آخوندی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان با بدشانسی  عضویت تیم ملی را از دست داده بود.
     در این بازیها  نوشین میرعلایی دوم شد   .لازم به توضیح است که این  بازیکن ملی پوش و پراستعداد  اصفهانی  این روزها موفق عمل کرده  تا جایی که  توانسته است باوجود جوان بودن تا دسته برتربزرگسالان کشور حضور خود را تثبیت نماید .نفر سوم این مسابقات باز هم اصفهانی بود. فروزان فرزین نژادبازیکن باتکنیک  در این دوره از بازیها با ارائه بازیهای قابل قبول خود توانست  جای پای خود را در پینگ پنگ جوانان کشور محکم نماید.
    درقسمت بازیهای دونفره نیز این اصفهانیها بودند که سریال قهرمانی در این بازیها را تکرار کردند.
    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به بازیکنان قهرمان و مربیان آنان وهمچنین کلیه دست اندرکاران  هیئت اصفهان این قهرمانی را تبریک عرض مینماید.
    شایان ذکر است بزودی با این قهرمانان اصفهانی مصاحبه هایی انجام خواهد گرفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عملکرد قابل تحسین استان اصفهان"
    تازه ترین اخبار