امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۹:۱۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44198
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: من سرمربی‌ام و می‌دانم باید تیم در کدام مسابقه شرکت کند، پس دیگران دخالت نکنند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که مسابقات برزیل در سطح پایینی برگزار می‌شود و با…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: من سرمربی‌ام و می‌دانم باید تیم در کدام مسابقه شرکت کند، پس دیگران دخالت نکنند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که مسابقات برزیل در سطح پایینی برگزار می‌شود و با این حساب چرا نوشاد و نیما به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد، گفت: آن طور که تصور می‌شود این مسابقات چندان هم سطح پایین نیست و بازیکنان خوبی از میزبان حضور دارند که رنک ۶۰ و ۸۰ جهان در اختیارشان است. از سوی دیگر چه اشکالی دارد در مسابقاتی که می‌توانیم قهرمان شویم، شرکت کنیم؟

     

    وی ادامه داد: ما پس از مسابقات سنگین جهانی و آسیایی که داشتیم باید بازیکنان را ریکاوری روحی و روانی کنیم. ضمن اینکه نوشاد و نیما می‌توانند با کسب پیروزی‌های خوب در این رقابت‌ها رنکینگ خود را نیز در جهان افزایش دهند.

     

    سرمربی تیم ملی عنوان کرد: حسنی، رئیس کمیته مربیان به رئیس فدراسیون نامه نوشته‌ است که چرا باید تیم ملی به مسابقات برزیل برود. سوالم این است که چطور به عنوان سرمربی با نظر آنها مسابقات را انتخاب کنم و آن وقت اگر تیم نتیجه نگرفت، به تنهایی باید پاسخگو باشم؟ آیا آنها پس از شکست می‌آیند پاسخ دهند؟

     

    وی ادامه داد: او باید در حوزه کارش‌اش خودش صحبت کند و من هم به عنوان سرمربی در مورد تیم ملی تصمیم خواهم گرفت. آیا این بد است که نیما با کسب چند پیروزی در این مسابقات رنکینگ خود را چندین پله افزایش دهد و نوشاد از شرایط نه چندان مناسب روحی و روانی خارج شود.

     

    علیدخت عنوان کرد: علم روانشناسی می‌گوید وقتی ورزشکاری در چند مسابقه نتوانست به نتایج خوبی برسد بهتر است پس از آن در رقابتی حاضر شود که شانس برد و قهرمانی داشته باشد، اما ظاهراً آقایان از این موضوعات اطلاعی ندارند.

     

    وی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با مجارستانی‌ها یادآور شد: با مسئولان مجاری صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم و توافق‌ها حاصل شده است، اما هنوز زمان و مکان برگزاری اردو مشخص نیست.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: سرمربی تیم ملی تنیس روی میز من هستم، دیگران دخالت نکنند"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما،اینگونه برداشت می شود که معلوم نیست در درون فدراسیون چه اتفاقاتی افتاده که موارد و مسائل درون سازمانی باید به رسانه ها منعکس گردد؟؟؟
      باتشکر

    2. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      منتقد جان ای ولا! حرف حساب جواب نداره!

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      منتقد جان
      باسلام
      احتراما، باراولی نیست که حرف حساب زدی اما مشکل اینه که خودت را معرفی نمیکنی!
      باتشکر


    تازه ترین اخبار