امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۹:۰۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44742
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز تیمی مردان المپیک ناشنوایان جهان به قهرمانی شگفت انگیز چین تایپه به پایان رسید. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تیمی المپیک ناشنوایان مردان جهان در صوفیه بلغارستان با پیروزی شگفت انگیز چین تایپه برابر تیم چین همراه بود. در این بخش مردان چین تایپه و تیم چین…

    مسابقات تنیس روی میز تیمی مردان المپیک ناشنوایان جهان به قهرمانی شگفت انگیز چین تایپه به پایان رسید.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تیمی المپیک ناشنوایان مردان جهان در صوفیه بلغارستان با پیروزی شگفت انگیز چین تایپه برابر تیم چین همراه بود.

    در این بخش مردان چین تایپه و تیم چین به فینال راه یافته که در نهایت این تیم ملی چین تایپه بود که موفق شد با نتیجه ۳بر۱ تیم قدرتمند و وهمیشه مدعی چین را در هم بکوبد وصاحب مدال طلای این بخش گردد.

     دیدار رده بندی  بین تیم لیتوانی و روسیه برگزار گردید که در نهایت این تیم لیتوانی بود که از سد روسیه گذشت و صاحب مدال برنز شد.

    بازی فینال تیمی زنان فردا بین تیم ملی چین و زاپن برگزار خواهد شد.

    گفتنی است کشورمان تنها با یک نماینده به نام مسعود قربانی به این مسابقات اعزام شده است وقرار است روز پنجشنبه در بخش انفرادی به میدان برود.مربیگری تنها نماینده کشورمان در مسابقات المپیک ناشنوایان جهان برعهده مربی برجسته و دوست داشتنی کشورمان یعنی جمیل لطف الله نسبی می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز المپیک ناشنوایان/چین تایپه قهرمان تیمی شد!"
    تازه ترین اخبار