امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶:۰۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45019
    ارسال خبر چاپ خبر
  • واکنش‌ها به معرفی مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش‌وجوانان در بین اهالی این حوزه مثبت است. اگرچه سلطانی‌فر فردی سیاسی است و تنها سابقه وی در ورزش کشور به دوسال قائم‌مقامی در سازمان سابق تربیت‌بدنی برمی‌گردد اما ورزشی‌ها معتقدند او می‌تواند به‌واسطه آگاهی‌هایی که از مدیریت در سطح کلان دارد، به ورزش هم اشراف…

    واکنش‌ها به معرفی مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش‌وجوانان در بین اهالی این حوزه مثبت است. اگرچه سلطانی‌فر فردی سیاسی است و تنها سابقه وی در ورزش کشور به دوسال قائم‌مقامی در سازمان سابق تربیت‌بدنی برمی‌گردد اما ورزشی‌ها معتقدند او می‌تواند به‌واسطه آگاهی‌هایی که از مدیریت در سطح کلان دارد، به ورزش هم اشراف داشته باشد.

    سید مصطفی هاشمی‌طبا، رییس اسبق سازمان تربیت‌بدنی که سلطانی‌فر در زمان او قائم‌مقام این سازمان بوده، به حضور این چهره سیاسی در ورزش خوشبین است. او به فارس می‌گوید: من آقای سلطانی‌فر را تایید می‌کنم، او فردی است که به مسایل ورزشی آگاهی دارد و انشاء‌الله بتواند در کارش موفق باشد. به‌نظر من او مشکلی برای گرفتن رای‌اعتماد از مجلس ندارد.

    اولویت اقدامات ایشان باید مشکلات مالی فدراسیون‌ها و اداره‌کل‌ها باشد و پولی به آنها تزریق کند. بعد از آن هم بتواند سازماندهی در انتصابات داشته باشد تا برخی مسایل و مشکلات پیرامون فدراسیون‌ها را حل کند.

    مشکلاتی در برخی فدراسیون‌ها هست که باید هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی شود. عیسی اسحاقی، سخنگوی سابق سازمان تربیت‌بدنی نیز در این خصوص به فارس گفت: این برای اولین‌بار است که مدیری با سابقه ورزشی برای مدیریت در ورزش انتخاب می‌شود.

    سلطانی‌فر چند سال قائم‌مقام سازمان تربیت‌بدنی بوده و ارتباط و شناخت خوبی با فدراسیون‌ها، مدیران‌کل و بدنه کارشناسی ورزش دارد. به‌همین‌دلیل انتخاب ایشان موردتایید و استقبال جامعه ورزش قرار گرفته است. او همچنین بیش از ۱۰سال همکاری نزدیک با رییس‌جمهور منتخب داشته‌ و این همکاری نزدیک می‌تواند برای توسعه ورزش مفید باشد.

    ضمن اینکه ایشان چندین‌سال استاندار بوده است یعنی درواقع یک رییس‌جمهور کوچک بوده و اشراف کامل به مسایل خرد و کلان ورزش دارد که می‌تواند با استفاده از مدیران کارآمد، جوان و شایسته گام خوب و موثری برای توسعه ورزش بردارد.

    همچنین رضا قراخانلو، رییس سابق کمیته ملی المپیک و رییس فعلی انجمن علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایران که پیش از معرفی وی به مجلس با حضور دانشگاهیان نشستی را با سلطانی‌فر داشته در حالی حضور این فرد را در وزارت ورزش تایید می‌کند که اعتقاد دارد او تحولات بسیاری را باید در این وزارتخانه نوپا انجام دهد.

    نابسامانی در زمینه ساخت‌وسازها، سطحی‌نگری و حرف‌های غیراصولی در ورزش، تاکید بر استفاده از طرح جامع ورزش و جبران عقب‌ماندگی ورزش زنان از جمله مسایل مهمی است که قراخانلو به اجرای آنها توسط وزیر پیشنهادی ورزش تاکید می‌کند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ارزیابی ورزشی‌ها از معرفی سلطانی‌فر"
    تازه ترین اخبار