امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46467
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گویا سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ هم در تقابل با رییس فدراسیون به چالش خورده است! سرنوشتی که پیش از این دامن‌گیر امیر عمیدی، مهرداد بابادیوند و سیما لیموچی هم شده بود. آخرین جلسه کمیته فنی تیم ملی در فدراسیون در غیاب ابراهیم علیدخت گذشت تا شایعه درگیری پیش آمده بین او و محمد زارع‌پور جلوه…

    گویا سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ هم در تقابل با رییس فدراسیون به چالش خورده است! سرنوشتی که پیش از این دامن‌گیر امیر عمیدی، مهرداد بابادیوند و سیما لیموچی هم شده بود.

    آخرین جلسه کمیته فنی تیم ملی در فدراسیون در غیاب ابراهیم علیدخت گذشت تا شایعه درگیری پیش آمده بین او و محمد زارع‌پور جلوه بیشتری به خود بگیرد. هرچند پس از اینکه علیدخت نتوانست در کمیته فنی به محدوده اختیاراتی که پیش از همکاری قطعی با فدراسیون مشخص کرده بود، برسد پیش آمد چنین اختلافاتی چندان دور از ذهن نبود.

    به ویژه با آخرین اتفاقی که سه‌شنبه هفته گذشته در آکادمی ملی المپیک به وجود آمد!(در ادامه مطلب عنوان می‌شود) حالا مشخص نیست که مصوبات اخذ شده در جلسه کمیته فنی طبق قانون با تنظیم جلسه از سوی علیدخت به عنوان مسوول کمیته فنی و امضای او بوده است یا زارع‌پور بازهم در فدراسیون تنها تصمیم‌گیرنده است؟!

     

    ادامه تلاش رییس فدراسیون برای حفظ قدرت

    چندی پیش شنیده شده بود که علیدخت از دامنه اختیاراتی که در کمیته فنی دارد، راضی نیست. از جمله اینکه از دیدگاه او حضور دبیر فدراسیون که فردی غیرپینگ‌پنگی است در کمیته فنی لزومی ندارد.

    از سوی دیگر هم او خواهان دریافت پیشنهادات افراد حاضر در جلسات کمیته بود، در صورتی که به طور معمول نظرات حاضران در جلسه از سوی زارع‌پور به علیدخت اعلام می‌شد. تمام این مسایل زمینه‌ای بود تا روز سه‌شنبه هفته گذشته باعث جدی شدن درگیری‌ها شود.

    هفته پیش طاهرخانی و میرالماسی برای تمرین به آکادمی ملی المپیک رفته بودند اما در شرایطی که اردوی جوانان در حال جریان بود، با حضور این ورزشکاران موافقت نشد. پس از اینکه این دو ملی‌پوش اعلام کردند با اجازه سرمربی تیم ملی برای تمرین آمده‌اند، مسوول سالن طی تماسی با زارع‌پور ماجرا را جویا شد.

    با این وجود زارع‌پور اعلام کرد اجازه علیدخت دلیل نمی‌شود که آنها بتوانند به سالن بروند! همین جریان کافی بود تا رییس کمیته فنی در جلسه این کمیته غایب باشد تا شائبه‌های درگیری قوت بیشتری بگیرد.

     

    به برادران عالمیان چه کسی خط داد؟!

    البته از سوی دیگر هم برخوردهای زارع‌پور با علیدخت چندان بی‌جواب نمانده است. چرا که برادران عالمیان پیش از به تعویق افتادن دسته برتر ناگهان اعلام کردند، در این مسابقات شرکت نخواهند کرد. رحمت عالمیان درباره ارتباط تصمیم پسرانش با درگیری بین علیدخت و زارع‌پور با توجه به ارتباط ویژه نوشاد و نیما با سرمربی تیم ملی به«گل» گفت:«با توجه به اینکه شش‌ماه بود بچه‌ها مسابقه مهمی نداشتند، از لحاظ بدنی چندان آماده نبودند. البته ما به حرف علیدخت خیلی احترام می‌گذاریم. او سرمربی مطرحی است و بچه‌های من سال‌ها با او کار کرده‌ و احترام ویژه‌ای برایش قایل هستند. قطعا اگر چیزی به ما بگوید به حرفش گوش می‌دهیم. خوشبختانه آن جریان هم تمام شد و الان می‌خواهند در دسته برترشرکت کنند.»

    جلسه کمیته فنی با وجود تمام این مسایل و همچنین غیبت دبیر کمیته فنی و مربی تیم ملی برگزار شد. با توجه به التماس دعاهایی که مهران احدی در هفته گذشته مبنی بر مصدومیتش و اینکه نمی‌تواند در لیگ شرکت کند و درخواست تعویق یک‌هفته‌ای آن را داشت، این موضوع بررسی شد.

    علاوه بر اینکه پوریا عمرانی هم در همین زمان باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. وجود این دو موضوع باعث شد تا لیگ برتر به تعویق بیفتد. اما به راستی یعنی مسوولان این فدراسیون از تعیین یک تقویم ورزشی مناسب و بدون خلل هم عاجز هستند؟!

    تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا از سه ماه پیش اعلام شده بود و مسوولان تا همین هفته هم می‌دانستند عمرانی نمی‌تواند در لیگ برتر شرکت کند پس چرا به طور ناگهانی چنین تصمیمی گرفتند؟! تصمیمی که باعث شده تعداد زیادی از ملی‌پوشان با نارضایتی راجع به این موضوع صحبت کنند.

     

    لطف‌ا… نسبی: کمیته فنی باید پاسخگو باشد یک‌میلیون ضرر کردم

    میدیا لطف‌ا…نسبی با اشاره به وضعیت آمادگی خود به«گل» گفت:«دو ماه پیش تاریخ مسابقات را اعلام کردند. من هم در این مدت روزی هفت‌ساعت تمرین داشتم و به اوج آمادگی رسیدم.

    حالا ناگهان می‌گویند انتخابی مشخص نیست. همه انگیزه ما را نابود می‌کنند. من الان باید استراحت می‌کردم، اما مجبورم دو ماه دیگر هم فشرده تمرین کنم. بدنم خسته شده و این مسایل واقعا کارشناسی نیست.

    کمیته فنی باید راجع به چنین تصمیماتی پاسخگو باشد. یعنی آنها نمی‌دانند ورزشکار دوران بدنسازی اوج و افت دارد؟!

    علاوه بر تمام این مسایل من یک میلیون تومان هم ضرر کردم. هم بلیت هواپیما رزرو کرده بودم و هم راکت‌هایم را خریده و آماده کرده بودم. بهانه‌های‌شان هم اصلا منطقی نیست. مگر تاریخ مسابقات را امروز گفتند که ناگهان برنامه را تغییر می‌دهند؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل:جدیدترین‌جنگ زارع‌پور؛این‌بار با سرمربی تیم‌ملی!در‌غیاب علیدخت مصوبات جلسه‌ کمیته‌فنی‌را‌چه‌کسی‌امضا‌کرد؟"
    تازه ترین اخبار