امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46615
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به شرایط موجود به تعویق انداختن رقابتهای دسته برتر بهترین تصمیمی بود که می توانستیم در جلسه کمیته فنی بگیریم. به گزارش پایگاه تخصصی پیتگ کشور ،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: سر مربی تیم ملی از…

    دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به شرایط موجود به تعویق انداختن رقابتهای دسته برتر بهترین تصمیمی بود که می توانستیم در جلسه کمیته فنی بگیریم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پیتگ کشور ،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: سر مربی تیم ملی از رئیس کمیته مسابقات فدراسیون خواسته بود که تا قبل از تاریخ ۱۰ شهریور مرحله اول رقابتهای دسته برتر را برگزار کنیم.

    ما هم چاره ای نداشتیم جز اینکه تاریخ ۹ و ۱۰ شهریور را برای برگزاری مسابقه برگزینیم.

     

    وی ادامه داد: اما این تاریخ همزمان شد با حضور پوریا عمرانی در پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا در جلسه کمیته فنی این موضوع ر بررسی کردیم که عمرانی برای تیم ایران به مسابقات قطر رفته است و غیبت وی در رقابتهای رده بندی دسته برتر که حکم انتخابی تیم ملی را دارد و امتیاز آن نیز محسوب میشود به ضرر وی خواهد بود و حقش نیست.

     

    ضرغامپور تصریح کرد: اگر در این مسابقه شرکت نمی کرد در مجموع برای انتخاب شدن در تیم ملی بزرگسالان امتیاز کم می آورد اگر هم امتیازات مسابقات دور قبل را برایش حساب می کردیم به ضرر سایر بازیکنان میشد پس بهترین راهی که پیش روی ما قرار گرفت این بود که رقابتهای دسته برتر را به تعویق بیندازیم تا تمامی بازیکنان امکان حضور پیدا کنند.

     

    دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که تاریخ مسابقات آسیایی از ابتدا مشخص بود چرا برنامه ریزی رقابتهای دسته برتر را همزمان با آن انداختند گفت: این خواسته ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی بود که هر چه زودتر و تا قبل از دهم شهریور ماه مرحله اول رقابتهای انتخابی را برگزار کنیم چاره ای نداشتیم جز این که به خواسته وی توجه کنیم.

     

    ضرغامپور در خصوص علت غیبت علیدخت به عنوان دبیر کمیته فنی در جلسه کمیته فنی اذعان داشت: علیدخت به خاطر مشکلی که برایش پیش آمده بود نتوانست خود را به جلسه کمیته فنی برساند تصمیمی که ما در خصوص به تعویق انداختن مسابقات دسته برتر گرفتیم دسته جمعی بود و مشکلی در این بار وجود ندارد./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:تعویق انداختن مسابقات دسته برتر بهترین تصمیم ما بود"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما، همه افکار عمومی تنیس روی میز اطلاع کامل دارند که این بدترین تصمیم و در غیاب ابراهیم علیدخت بوده است.همه اطلاع دارند که دوست عزیزمان اراده مستقلی از خود ندارند.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار