امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۶:۴۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4863
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ به نقل از پینگستان ؛قهرمان مسابقات نوجوانان آمریکا ی جنوبی در سال ۲۰۰۹، پینگ پنگ باز ۱۶ ساله ی آرژانتینی،پابلو ساراگوی(Pablo Saragovi) قهرمان مسابقات نوجوانان آرژانتین شد. او در خاک خود توانست پس از ۵ روز مسابقات سخت و فشرده با برد تمام حریفانش قهرمان مسابقات نونهالان و…

     
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ به نقل از پینگستان ؛قهرمان مسابقات نوجوانان آمریکا ی جنوبی در سال ۲۰۰۹، پینگ پنگ باز ۱۶ ساله ی آرژانتینی،پابلو ساراگوی(Pablo Saragovi) قهرمان مسابقات نوجوانان آرژانتین شد.
    او در خاک خود توانست پس از ۵ روز مسابقات سخت و فشرده با برد تمام حریفانش قهرمان مسابقات نونهالان و نوجوانان بوینس آیرس آرژانتین شود.
    پابلو برای دست یابی به این عنوان در فینال کارلوس فرانکو ی اسپانیایی، در نیمه نهایی مانوئل مویا ی شیلیایی و در یک چهارم نهایی دیگو چن پرتغالی را از پیش رو برداشت.جالب توجه این است که رنکینگ تمام این بازیکنان از ساراگوی بیشتر بود.
    این مسابقات اولین باری بود که او توانسته بود در مسابقات جوانان قهرمان شود.پیش از این او تنها موفق به صعود به نیمه نهایی شده بود.

     
    اما در بخش انفرادی نونهالان، دوبل نونهالان و دوبل نوجوانان بخت با پینگ پنگ بازان کشور میزبان نبود.پرتغال در قسمت های انفرادی نونهالان و دوبل نوجوانان و اسپانیا در بخش دوبل نونهالان مقاوم اول را از آن خود کردند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات نونهالان ونوجوانان آرژانتین"
    تازه ترین اخبار