امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۰۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 48987
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طبق اخبار دریافتی از محل فدراسیون تنیس روی میز، نوشاد عالمیان به همراه احمد جعفری پور از لهستان به آلمان اعزام خواهند شد ونیما عالمیان و حمیدرضا طاهر خانی و سروش امیری نیا به ایران بازخواهند گشت. طبق همین اخبار قرار شده پوریا عمرانی نیز در آلمان…

    Picture-SMAL

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طبق اخبار دریافتی از محل فدراسیون تنیس روی میز، نوشاد عالمیان به همراه احمد جعفری پور از لهستان به آلمان اعزام خواهند شد ونیما عالمیان و حمیدرضا طاهر خانی و سروش امیری نیا به ایران بازخواهند گشت.

    طبق همین اخبار قرار شده پوریا عمرانی نیز در آلمان به احمد جعفری پور و نوشاد عالمیان اظافه شود.

    متاسفانه تصمیمات غیر کارشناسی که توسط برخی افراد زیر دیبلم در کمیته فنی اتخاذ میگردد ضربات مهلکی را بر تتمه تنیس روی میز کشور وارد می سازد!

    یکی از این تصمیمات دخالت در کار علیدخت و عدم اعزام به مسابقات برزیل بود که مطمئنا در برزیل بازیکنان ایران روی سکو قرار می گرفتند ! اما از این سوی ودر ادامه تصمیم گیری های غلط بازهم فدراسیون نشینان در تصمیمی کاملا غیر کارشناسی وبدون خروجی برای اعزام نوشاد به آلمان رای داده اند واین در حالی است که طبق اظهار نظر مربی تیم ملی (احمد جعفری پور) که اظهار داشته نوشاد دروضعیت مناسبی قرار ندارد و خود نوشاد اظهار داشته که پس از بازگشت از رقابتهای کره خسته بوده و نیاز به استراحت دارد!!!

    با توجه به اظهارات فوق و با عنایت به این که مسابقات آلمان با حضور بازیکنان قدرتمند تری از جهان برگزار خواهد شد و نوشاد عالمیان جزو سرگروهها نیست این اعزام میتواند ضربه غیر قابل پیش بینی دیگری را برروحیه این نابغه ایرانی وارد سازد.باید در نظر داشت که یک باخت دیگر نوشاد همانند آنچه در لهستان اتفاق افتاد میتواند رنکینگ این بازیکن غیرتمند کشوررا بشدت تحت شعاع قرار دهد!

    حالا این تنیس روی میز در حال نابودی و این هم افراد زیر دیبلم تصمیم گیر که به نام کارشناس ومربی و کاربلد تیشه به ریشه این رشته می زنند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد وعمرانی به آلمان خواهند رفت!"
    1. حسینی گفت:

      فقط باید گفت خدا کمک نوشاد بکنه


    تازه ترین اخبار