امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49145
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: فاصله میان هتل تا محل برگزاری مسابقات باعث شد تا شرایط بسیار بدی را در لهستان داشته باشیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هتل محل اقامت کاروان ایران یک ساعت تا محل برگزاری مسابقات…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: فاصله میان هتل تا محل برگزاری مسابقات باعث شد تا شرایط بسیار بدی را در لهستان داشته باشیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هتل محل اقامت کاروان ایران یک ساعت تا محل برگزاری مسابقات پروتور جهانی لهستان فاصله داشت و برای هر بازی ناچار بودیم دو ساعت در رفت و آمد باشیم که بسیار سخت و خسته کننده بود من که مجبور شدم از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا یازده شب در سالن باشم ملی پوشان را هم تقسیم کردیم تا راس ساعت بازیشان، خود را به سالن برسانند.

     

     

    وی در خصوص لغو اعزام ملی پوشان ایران به مسابقات آلمان بعد از پایان پروتور جهانی لهستان گفت: هم فدراسیون و هم نظر شخص من این بود که حضور در مسابقات آلمان را منتفی کنیم، زیرا ملی پوشان بسیار خسته بودند و روحیه خوبی نداشتند ضمن اینکه نوشان عالمیان هم در شرایط ایده آلی برای مسابقه دادن نبود.

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش ک به چه علت تا حدود زیادی نوشاد عالمیان با نوشاد المپیک ۲۰۱۲ فاصله گرفته است، گفت: هم نوشاد و هم سایر بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز فقط ۲۰ درصد فاکتورهای لازم برای بازیکنان حرفه ای را دارند، برای یک پینگ پنگ بازحرفه ای، تمرین کافی، بدنسازی، تغذیه، برنامه ریزی منظم حریف تمرینی مناسب و شرکت در مسابقات متعدد لازم است. در حالی که ما در ایران به دلیل بحران مالی فدراسیون بازیکنان را در طول سال در اختیار نداریم از اردوهای شبانه روزی محروم هستیم و فکر می کنم با تمام این حداقل ها بازیکنان ما بسیار هم خوب کار می کنند.

     

     

    جعفری پور تاکید کرد: طبق قوانین عدم تمرین هر بازیکن در سال فقط ۲بار در اوج آمادگی قرار دارد و این طبیعی است که عالمیان در برخی مسابقات باخت بدهد به علاوه اینکه در پینگ پنگ هیچ قانونی نیست که بگوید بازیکنی که از نظر رنکینگ بالاتر از حریف خود است پس صد در صد برنده مسابقه خواهد شد.

     

     

    وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من نوشاد عالمیان به نقطه ای رسیده است که احتیاج دارد با بازیکنان قوی تر از خود توپ بزند، وی باید به لیگ های خارجی بپیوندد تا بتواند شرایط کنونی اش را بهتر کند، در لیگ های خارجی نوشاد مجبور است که هر هفته مسابقه بدهد و خود را در آمادگی بالا نگه دارد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور:شرایط اقامتی بدی را در مسابقات لهستان داشتیم/ نوشاد برای رفتن به آلمان در شرایط ایده آل نبود"
    تازه ترین اخبار