امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۲:۳۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ | کد خبر : 49172
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برترین پینگ پنگ باز ایران ، حذف زودهنگامی از رقابت های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان داشت و در عین ناباوری مسابقه را به حریف نه چندان مشهور و مدعی خود واگذار کرد .   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به تقل ازخبرنگار ایرنا، ˈ نوشاد عالمیان ˈ که از شرکت در…

    NoPic100x56

    برترین پینگ پنگ باز ایران ، حذف زودهنگامی از رقابت های بین المللی پینگ پنگ پوروتور لهستان داشت و در عین ناباوری مسابقه را به حریف نه چندان مشهور و مدعی خود واگذار کرد .

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به تقل ازخبرنگار ایرنا، ˈ نوشاد عالمیان ˈ که از شرکت در رقابت های گروهی معاف شده بود، روز جمعه هفته پیش در نخستین دیدار خود مغلوب رقیب انگلیسی خود شد و از گردونه مسابقات بین المللی لهستان کنار رفت.

     

    وی در آن دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب ˈ پیچ فورد ˈ از انگلیس با رتبه جهانی ۱۲۵ شد و از ادامه رقابت ها بازماند.

     

    این شکست در حالی برای عالمیان رقم خورد که حریف انگلیسی وی، هفتاد پله با پینگ پنگ باز ایران در رده بندی جهانی فاصله دارد. نوشاد عالمیان هم اکنون نفر پنجاه و پنجم جهان محسوب می شود.

     

    نوشاد عالمیان علاوه بر این شکست ، با اعلام رده بندی برترین پینگ پنگ بازان جهان ، با ناکامی دیگری نیز رو به رو شد.در رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز که مربوط به ماه نوامبر است در بخش مردان به جز نوشاد عالمیان دیگر نمایندگان کشورمان همگی صعود داشتند.

     

    در این رده بندی نوشاد عالمیان با دو پله سقوط در مکان ۵۵ بازیکنان جهان قرار گرفت. این سقوط به دلیل باخت به ˈ چن آن ˈ بازیکنی از چین تاپیه در مسابقات جام جهانی بود.

     

    عالمیان در صورتی که در برابر این بازیکن به برتری دست می یافت می توانست بین ۷ تا ۱۰ پله صعود کند، اما در این مسابقه در حالی که ۳ بر ۱ پیش بود در نهایت ۴ بر ۳ مغلوب حریف خود با رنکینگ ۲۵ جهان شد.

     

    عالمیان البته به جز این ناکامی ها ، مشکلات دیگری نیز دارد که به نظر می رسد بی توجهی مسوولان به حل آن ها ، موجب خواهد شد این این ورزشکار آینده دار مازندرانی ، در کسب افتخاراتی که شایسته رسیدن به آن ها است ناکام بماند.

     

    یکی از این مشکلات که به گفته وی روحیه او را در هنگام برگزاری مسابقات اخیر به طور محسوسی کاهش داد ، حل نشدن مشکل اعزام به خدمت سربازی است.

     

    وی گفت: بحث سربازی دغدغه ام شده است، دوسال پیش رو برایم بسیار مهم است و از مسوولان درخواست دارم که در رابطه با سربازی کمکم کنند.

     

    عالمیان همچنان از نبود مکان مناسب برای تمرین گلایه مند است و می گوید: تمریناتم را در شمال ادامه می دهم و انتظار داشتم بعد از المپیک مسوولان ورزش بیشتر به من رسیدگی کنند و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بودجه ای را که باید در اختیار فدراسیون نگذاشته اند، به همین دلیل حمایتی که مورد انتظارم بود بعد از المپیک از من صورت نگرفت.

     

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران در باره اینکه امسال پیشنهاداتی از آلمان داشته، آیا برای بازی به اروپا می رود یا نه ؟ گفت: در مسابقات جام جهانی بلژیک هم سه، چهار پیشنهاد برای بازی در اروپا داشتم اما گفتم که امسال به کشور دیگری نمی روم و اگر خدا بخواهد سال آینده شاید در لیگ آلمان یا فرانسه بازی کنم. اینکه امسال به لیگ اروپا نرفتم دلایل شخصی داشت البته بحث سربازی ام هم بی تاثیر نبود.

     

    نیما عالمیان دیگر مازندرانی حاضر در این رقابت ها با رتبه جهانی ۲۷۲ با پذیرش شکست برابر نماینده آلمان از گردونه رقابت ها حذف شد و کنار رفت.

     

    عالمیان دراین دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ˈ فرانسیسکا ˈ از آلمان شد و از گردونه این مسابقات همانند رده سنی بزرگسالان کنار رفت.

     

    نفر دوم ایران در این رقابت بسیار دور از انتظار ظاهر شد و به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۵ ، ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر۷ مغلوب این بازیکن آلمانی شد و با این رقابت ها وداع کرد.

     

    عالمیان تنها نماینده ایران بود که به مرحله حذفی راه یافته بود، اما همانند چهار سال پیش نتوانست در مرحله حذفی از حیثیت پینگ پنگ ایران دفاع کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سختی پیچ انگلیسی یا بی تدبیری مسوولان / نگاهی به چرایی سقوط ستاره پینگ پنگ ایران"
    تازه ترین اخبار