امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰:۰۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4926
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان ایران مهمترین سرمایه های نظام هستند از کلیه اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان خواست تا از تمامی امکانات در جهت حمایت و هدایت این نسل بهره بگیرند . به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی در دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که امروز(سه…

    وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان ایران مهمترین سرمایه های نظام هستند از کلیه اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان خواست تا از تمامی امکانات در جهت حمایت و هدایت این نسل بهره بگیرند .
    به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی در دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که امروز(سه شنبه) با هدف بررسی شاخص های سنجش برنامه های ساماندهی امور جوانان در محل وزرات ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: جوانان به عنوان بخش عظیم جمعیت کشور به واسطه ظرفیتهای بالقوه و بالفعلی که دارند باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند .
    وی در ادامه از آنها به عنوان سرمایه های نظام نام برد و گفت: این نسل در جمهوری اسلامی ایران یکی از ناب ترین و پاک ترین نسلهاست که ما وظیفه داریم از تمامی پتانسیل هایمان در جهت بهبودشرایط زندگی و ارتقاء سطح معنوی آنها بهره بگیریم .
    دکتر عباسی به حضور جانفشانانه و ایثارگرانه جوانان کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن برای آبادسازی وافتخارآفرینی هایشان در عرصه های مختلف اجتماعی ، علمی و ورزشی اشاره کرد افزود : دشمنان نظام با علم به این موضوع بر این نسل هوشیار متمرکز شده اند و با انواع ترفندهای مختلف در صدد هستند تا جوانان ما را از اهداف شان دور کنند .وزیر ورزش و جوانان کشورمان تصریح کرد: این وظیفه ماست تا با همفکری وبررسی تمامی مسائل این نسل، راه را برای حضور آنها در عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی واجتماع همواره تر کنیم .
    وی درادامه شناسایی امکانات و ابزارها را گامی مهم در طراحی برنامه های ویژه نسل جوان اعلام کرد و از ورزش به عنوان ابزاری مهم نام برد .
    دکتر عباسی با اشاره به گرایش و علاقه ویژه جوانان به ورزش ، ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان را نگرشی هوشمندانه توصیف کرد و گفت: ما می توانیم برای رسیدن به اهداف مهم اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی از این فرصت مهم بهره بگیریم .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دکتر عباسی : جوانان سرمایه های نظام هستند"
    تازه ترین اخبار