امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۳:۵۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51857
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکنان با تجربه تیم ملی از حضور در مسابقات داخلی هم محروم هستند

    علیدخت: چطور سطح مسابقات فجر بالا بود که نفرات برتر هند و کره‌جنوبی حضور نداشتند؟

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات جام فجر و اینکه زارع پور گفته است سطح این رقابت‌ها بالا بود، عنوان کرد: چطور این رقابت‌ها سطح بالایی داشت که نفرات برتر هند و کره‌جنوبی حضور نداشتند؟ ۲۰ هزار دلار هزینه شد و چه نتیجه ای برای تنیس روی میز ایران داشت؟ تنها رقابت بین خود ایرانی‌ها بود و هیچ حریف خارجی هم نتوانست نوشاد یا نیما را اذیت کند.

     

    وی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی هم گفت: آیا نفرات انتخاب شده با نظر سرمربی تیم ملی بود یا افراد دیگری دخالت کردند؟ چطور سرمربی تیم ملی می‌گوید اختیار تام دارد، اما بازیکنان را اشخاص دیگر انتخاب می‌کنند؟

     

    سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: در مسابقاتی که در ایران برگزار می‌شود و هزینه‌ای هم ندارد، بازیکنان با تجربه از تیم ملی دور مانده‌اند.

     

    علیدخت با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند به هر عنوان در فدراسیون باشند، گفت: برخی تنها می‌خواهند در فدراسیون حضور داشته باشند و حالا به چه عنوانی باشد، مهم نیست. یک روز منتقد و یک روز در چهره دوست ظاهر می‌شوند.

     

    به گزارش فارس، مسابقات تنیس روی میز جام فجر شب گذشته با قهرمانی نوشاد عالمیان در انفرادی و قهرمانی برادران عالمیان در قسمت دو نفره به پایان رسید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: چطور سطح مسابقات فجر بالا بود که نفرات برتر هند و کره‌جنوبی حضور نداشتند؟"
    تازه ترین اخبار