امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۶:۳۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5365
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی جوانان و نوجوانان دختر و پسر کشورمان به دلیل عدم موافقت شورای برون مرزی از حضور در تور حرفه ای هند بازماند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ به دلیل اینکه شورای برون مرزی دیرتر از زمان مقرر مجوز اعزام تیم ملی به مسابقات را صادر نکرد، اعزام راکت به دستان…

    تیم ملی جوانان و نوجوانان دختر و پسر کشورمان به دلیل عدم موافقت شورای برون مرزی از حضور در تور حرفه ای هند بازماند.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ به دلیل اینکه شورای برون مرزی دیرتر از زمان مقرر مجوز اعزام تیم ملی به مسابقات را صادر نکرد، اعزام راکت به دستان ایرانی به این رقابت ها عملاً منتفی شد.
    این در حالی است که ملی پوشان اعزامی به هند با حضور در اردوی تیم ملی تمرینات خود را انجام دادند و آخرین مراحل آماده سازی را پشت سر گذاشتند تا با شرایط ایده آل راهی هند شوند. اما عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی سبب گردید تا ملی پوشان جوان و نوجوان دختر و پسر کشورمان از حضور در این رقابت ها بازمانند.
    گودرزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس روی میزدر این خصوص به سایت فدراسیون گفت: فدراسیون هند طی نامه ای در دو هفته گذشته برای حضور در رقابت های تور حرفه ای جوانان و نوجوانان ایران دعوت به عمل آورد و اعلام کرد که اقامت رایگان برای ملی پوشان ما در نظر خواهد گرفت.
    این در حالی است که تورهای حرفه ای جهان اقامت رایگان ندارند و این امر برای فدراسیون ایران موقعیت و شانس خوبی بود که بتواند تیم جوانان و نوجوانان را با هزینه بسیار اندک به این مسابقات اعزام کند.
    گودرزی تاکید کرد: با وجود تعامل و روابط دوستانه دو فدراسیون و با توجه به اینکه تورنمنت بین المللی ایران دو روز بعد از پروتور هند آغاز می شود، فدراسیون هندوستان آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرد و این امر باعث شد که فدراسیون ایران نیز دعوت آنها را قبول کند.
    وی افزود: بلافاصله بعد از رایزنی های انجام شده و با آگاهی از آئین نامه شورا که ۴۵ روز قبل از اعزام، سفرها باید در جلسه مطرح شود تا مجوز آن صادر گردد، و همچنین برای آمادگی بیشتر ملی پوشان کشورمان در رقابت های بعدی، درخواست مطرح شدن حضور در این مسابقات را به شورای برون مرزی دادیم. شورای برون مرزی بعد از برگزاری جلسه و با توجه به شرایط آئین نامه و کمبود وقت این مجوز را صادر نکرد و متاسفانه جوانان و نوجوانان کشورمان از حضور در این رقابت ها بازماندند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "به دلیل عدم تایید شورای برون مرزی/ جوانان و نوجوانان از حضور در پروتور هند بازماندند"
    1. دوستدار پینگ پنگ گفت:

      تا وقتی که فدراسیون نشین ها دروغ به خورد همه میدهند وضع پینگ پنگ ایران همین خواهد بود . البته از این آدم هایی که تو فدراسیون هستن و بدون حکم خودشان را مسئول خطاب می کنند چند تایی هستند که همیشه هم بجزء دروغ گفتن چیزی دیگه ای بلد نیستند . البته به این خبر و مطلب امروز روزنامه شرق که در هین سایت منتشر شده توجه کنید می فهمید که دبیر فدراسیون چیزی دیگری گفته است .

    2. دلسوز گفت:

      توجه توجه
      دوستدار دشمن فدراسیون تازه کشف کردن که مسئولین فدراسیون که تمامی اقدامات سفرها را انجام می دهند بجزء دروغ گفتن چیزی دیگه ای بلد نیستند میشه به مانام دقیق خودتونو بفرمایید. راستگو جون


    تازه ترین اخبار