امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۹:۳۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5449
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛پدر و مدیر برنامه های ‘نوشاد عالمیان’ بازیکن ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در خصوص نامه گلایه آمیزی که روز دوشنبه به نقل از این بازیکن در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده گفت: نوشاد این نامه را ننوشته و فقط تحت شرایط خاص مجبور به تایید آن شده…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛پدر و مدیر برنامه های ‘نوشاد عالمیان’ بازیکن ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در خصوص نامه گلایه آمیزی که روز دوشنبه به نقل از این بازیکن در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده گفت: نوشاد این نامه را ننوشته و فقط تحت شرایط خاص مجبور به تایید آن شده است.
    ‘رحمت الله عالمیان’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص تصریح کرد: نوشاد پیش از اعزام به مسابقه های قهرمانی پینگ پنگ جام آسیا در چین با من تماس گرفت و در این باره گفت ‘این نامه را فقط در رودربایستی با دوستانم تایید کردم’.
    به گفته وی، نوشاد به هیچ وجه موافق ادامه روند فعلی مبنی برعدم حضور پینگ پنگ بازان درمسابقه های داخلی و خارجی نیست و خواستار تغییر این وضعیت است از این رو شخصا برای شرکت در مسابقه های جام آسیا در چین، پیشقدم و عازم این کشور شد.
    به اعتقاد وی، ادامه این روند کنونی و عدم حضور پینگ پنگ بازان در مسابقه های داخلی و خارجی تنها به ورزش پینگ پنگ و قهرمانان این رشته ورزشی آسیب وارد می کند که به صلاح این رشته و ورزشکاران آن نیست.
    چندی است اهالی ورزش پینگ پنگ از جمله بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ کشورمان نسبت به اداره فدراسیون مربوطه، انتقاداتی به مدیریت آن وارد و خواستار تغییراتی در این فدراسیون هستند که خوشبختانه با گذشت زمان و برآورده شدن قسمتی از خواسته های به حق ورزشکاران از سوی مدیریت فدراسیون تنیس روی میز، این موضوع در حال برطرف شدن است.
    با این حال هنوز هم برخی درصدد هستند این اختلاف نظرها ادامه پیدا کند از طرفی فدراسیون پینگ پنگ و قهرمانان این رشته ورزشی مسابقه های مهمی در سال جاری پیش روی خود دارند که در رده بندی جهانی پینگ پنگ بازان کشورمان تاثیر مستقیم دارد برهمین اساس و  به طور قطع ادامه این روند به هیچ وجه مناسب نیست و فقط به بدنه اصلی این ورزش که همانا جامعه پینگ پنگ بازان هستند آسیب وارد خواهد کرد.
    گفتنی است؛روز گذشته نامه ای به نقل از نوشاد عالمیان در یکی از خبرگزاری های داخلی مبنی برموافقت وی با ادامه ناسازگاری ها پینگ پنگ بازان با مسوولان این فدراسیون منتشر شد که امروز(سه شنبه)توسط مدیر برنامه های برترین پینگ پنگ باز کشورمان در این خصوص شفاف سازی صورت گرفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پدر و مدیر برنامه های ‘نوشاد عالمیان’ خبرداد"
    1. سعیدی گفت:

      ۱۰ میلیون تومان معوقه تجار کیش از حساب فدراسیون به حساب پدر ورزشکار چه ها که نمی کند …. برای این پدر باید افسوس خورد خود فروشی یعنی همین …..

    2. گودرزی گفت:

      این آقا باید به اندازه کپنش حرف بزنه شنیده ایم که صدای ظبط شده نوشاد موجوده که گفته بعد از ۱۰ میلیون تومانی که پدرش در مورخه ۲۴/۰۶/۹۰ ( قبل از اردوی تیم ملی ) با چک فدراسیون گرفته اون و برادرشو تحت فشار گذاشته …..وگر نه مصاحبه های رحمت عالمیان قبل از وصول پول موجوده تازه این بابا فکر کرده پسرش قهرمان جهانه البته مقصر نیست ما ها مقصریم که این بچه را بزرگ کردیم که کل خانوادشون روی هم به زور دیپلم دارن و سالی ۶۰ میلیون از پینگ پنگ در می آرن …. نوشاد که سهله همه ناراضیان هم برگردند و زارع پورو تاییدم بکنن تو سرنوشت آینده این بابا تاثیری نداره تعویض و جابجایی قطعیه …….

    3. ادم شناس گفت:

      خیلی خوشحالم از اینکه نوشاد و پدرش اینبار تصمیم درست را گرفتند و بلاخره متوجه شدند که هدف از این اعتراضات چیزی به غیر از دلسوزی برای پینگ پنگ است.نوشاد باید به تمرینات و مسابقاتش به دور از حاشیه ادامه دهد و خود را سپر بلای افرادی سود جو نکند.

    4. [[ldg gxthggo ksfd گفت:

      خدمت تمامی اهل پینگ پنگ کشور عرض سلام وادب دارم
      توجه دوستان را به نکاتی چند در ارتباط با مصاحبه آقا رحمت جلب می کنم
      اول:اینقدر سریع قضاوت نکنیم و اجازه بدهیم خود نوشاد به ایران برگردد و ببینیم اصل قضیه چه بوده است
      دوم:دوستان به این نکته توجه داشته باشند ممکن است این شیوه ای باشد برای رودرو قرار دادن معترضین وایجاد نفاق و تفرقه در بین آنان
      سوم:به فرض که این قضیه هم صحت داشته باشد و نوشاد بخواهد که برگردد .این یک تصمیم فردی است و نمیتواند دیدگاه اکثریت قریب به اتفاق جامعه پینگ پنگ را نسبت به ضعف مدیریتی رئیس عوض کند .
      چهارم :المپیک نزدیک است وطبیعی است بازیکنی مثل نوشادکه شانس زیادی برای حضور در این میدان ورزشی بزرگ دارد بخواهد که برگردد و بازی کند اما این برگشت لزوما به معنی تایید فدراسیون و مدیریت آن نیست.
      پنجم:در اظهار نظرها رعایت حرمت و اخلاق را بکنیم.مگر جند درصد از فوتبالیست های ما که درآمدهای میلیاردی دارند دارای تحصیلات آنچنانی هستند که الان به نوشاد و خانواده اش خرده میگیریم؟هرکسی را بهر کاری ساختند
      ششم:توان و ظرفیت مقاومت و ایستادگی افراد با یکدیگر متفاوت است.کسی میتواند تا پای جان ایستادگی کند دیگری نمی تواند.به همین راحتی.
      هفتم:خودمم دارم زود قضاوت می کنم و یک طرفه به قاضی میرم شما اینجوری نباشید.

    5. اوستای آدم شناس گفت:

      واسه تصمیم درست آیا ۱۰ میلیون تاثیر داره یا نه ؟ وام ۶ میلیاردی چی ؟ آقای آدم شناس شما پاسخ بدید؟

    6. ادم شناس گفت:

      شمایی که اوستای ادم شناسی هستی شناختت از اقای عالمیان اشتباهه.بلاخره یکی از مشکلات نوشاد همون طلبی بوده که پرداخت شده.اقای عالمیان خیلی واضح اعلام کرده که عده ای دوست دارند این تنشها ادامه داشته باشه وگرنه مشکلات خیلی از دوستان دیگه مثل نوشاد مرتفع شده.اقای عالمیان دوست داره نوشاد بدون حاشیه پینگ پنگ بازی کنه.اقای عالمیان انسان بسیار شریف و مبرا از این تهمتهای شماست.


    تازه ترین اخبار