امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۱:۴۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55261
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت پینگ پنگی استان بوشهر طی ملاقاتی که با وزیر وزیر وجوانان رخ داده بصورت جانانه وماندگار از این رشته دفاع نموده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،به نقل از یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان وزیر محترم ورزش که در استان بوشهر به سر می برد طی نشستی با…

    رئیس هیئت پینگ پنگی استان بوشهر طی ملاقاتی که با وزیر وزیر وجوانان رخ داده بصورت جانانه وماندگار از این رشته دفاع نموده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،به نقل از یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان وزیر محترم ورزش که در استان بوشهر به سر می برد طی نشستی با مسئولان ورزش بوشهر به حرفها و درد دلهای آنان گوش داده است.

    در این نشست صمیمانه سیروس صادر پور رئیس هیئت تنیس روی میز این استان به دفاع جانانه از پینگ پنگ پرداخته وبرخلاف برخی هیئت ها که تحت عنوان و بهانه داشتن سیاست یا عناوینی تحت عنوان خدمت ویا دلسوزی به این رشته به تملق گویی جناب رئیس می پردازند مشکلات و مصائب این رشته را به ایشان منتقل کرده است.

    در اینجا باید از افراد دلسوزی همانند سیروس صادرپورکه در روزگارغربت این رشته وبرخلاف برخی منفعت طلبان بی درد ،به دفاع بی پرده از این رشته پرداخه تشکر وقدر دانی نماییم.مطمئنا اینگونه مردانگیها در تاریخ رشته تنیس روی میز ثبت خواهد شد.

    یادآوری میگردد که در سفرهای قبلی وزیر ورزش و جوانان به برخی استانها ،مسئولان تنیس روی میز این نواحی مصائب و مشکلات را بخوبی به ایشان منتقل کرده که بدلیل رعایت رازداری از نام بردن آن وهمچنین موارد منتقل شده پرهیز مینماییم .

    این منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان که نخواست نامش فاش شود گفت: جناب وزیر با دقت به حرفها و گفته های رئیس هیئت تنیس روی میز بوشهر گوش داده و حرفهای بسیارخوبی بین این دونفر رد و بدل شده است که درآینده به آن خواهیم پرداخت.

    هنوز خاطره بیاد ماندنی و شیرین دفاع جانانه مهندس ابوالحسنی فراموش نشده وزبان به زبان نقل می شود!

    آفرین به صادر پور ودرود بر شرف و مردانگی این چنین مسئولان دلسوز تنیس روی میز ایران.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دفاع ماندگار رئیس هیئت بوشهر در ملاقات با وزیرورزش"
    تازه ترین اخبار