امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55743
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وضعیت اعزام رشته  تنیس روی میز به مسابقات آسیایی اینچئوان امروز مشخص خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امروز جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای اعزام تیمهایی که در رتبه سوم وغیر مدال آور قرار گرفته اند از جمله تنیس روی میز برگزار خواهد شد. در این جلسه وضعیت رشته های ورزشی…

    IMG11573765

    وضعیت اعزام رشته  تنیس روی میز به مسابقات آسیایی اینچئوان امروز مشخص خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امروز جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای اعزام تیمهایی که در رتبه سوم وغیر مدال آور قرار گرفته اند از جمله تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

    در این جلسه وضعیت رشته های ورزشی درجه سوم وغیر مدال آور که از قضا تنیس روی میز نیز در بین آنان قرار گرفته است برای اعزام به مسابقات آسیایی اینچئوان مشخص ونهایی خواهد شد.

    علیرغم اطلاع رسانی غیر واقعی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با قطعی شدن اعزام این رشته به اینچئوان تاکنون اعزام ۲۰ رشته شامل کشتی شامل آزاد و فرنگی، فوتبال، دوومیدانی، جودو، شمشیربازی، کاراته، ووشو، والیبال (سالنی)، بسکتبال، هندبال، قایقرانی، تیر و کمان، تیراندازی، تکواندو، کبدی، سپک‌تاکرا، دوچرخه‌سواری، بوکس و وزنه‌برداری به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ از سوی اعضای هیات اجرایی قطعی و نهایی شده است.

    جلسه امروز برای تعیین تکلیف رشته های  انفرادی غیر مدال آور از قبیل تنیس روی میز، اسکواش، شنا، شیرجه، بدمینتون و سه گانه آن هم با  حضور حداقلی برخی از این رشته ها و البته با در نظر گرفتن موافقت نهایی وزارت ورزش و جوانان به عنوان شرط لازم برگزار خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وضعیت اعزام تنیس روی میز به اینچئوان امروز مشخص می شود"
    تازه ترین اخبار