امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5946
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا زمانی که فدراسیون سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان را معرفی نکند، مسئولیت سرپرستی هیئت را بر عهده دارم. افشین ملایی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال در روند رو به رشد فعالیت‌های…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا زمانی که فدراسیون سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان را معرفی نکند، مسئولیت سرپرستی هیئت را بر عهده دارم.
    افشین ملایی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال در روند رو به رشد فعالیت‌های ورزشی هیئت تنیس روی میز این تصمیم اتخاذ شده است.
    وی ادامه داد: با معرفی سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان، وی زمینه را برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فراهم می‌کند.
    معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به در پیش بودن برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیئت ورزشی اشاره کرد و افزود: زمان برگزاری چند مجمع انتخاباتی به فدراسیون‌های مربوطه اعلام شده تا زمان قطعی به تربیت‌بدنی استان اعلام شود.
    به گزارش فارس، پیش از این فرشته سموعی ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را بر عهده داشت اما بعد از بازداشت وی در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب آهن، این هیئت بدون سرپرست اداره می‌شد.
    سموعی دو سال قبل در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد، اما دوره چهار ساله ریاست وی در هیئت به پایان نرسید.
    هنوز فدراسیون تنیس روی میز نظر نهایی خود را در باره وضعیت سموعی اعلام نکرده و بعد از اعلام نظر فدراسیون در مورد آینده هیئت تصمیم‌گیری می‌شود، سموعی همچنین سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز بانوان را نیز بر عهده داشت و فدراسیون هنوز تکلیف ادامه فعالیت وی در این تیم را نیز مشخص نکرده است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان:سرپرست موقت هیئت اصفهان هستم"
    1. ماه نسایی گفت:

      من فکر می کنم خیلی خوب نیست واژه بازداشت را برای یکی از اهالی پینگ پنگ حتی اگر متن خبر از جای دیگه باشه ، صحیح باشد( امیدوارم مدیر محترم سایت متن خبر رو اصلاح کنه ) اما در رابطه با اصل موضوع باید به آقای دکتر خدابخش و معاون محترمشان بابت این تصمیم درست در مقابل زورگویی های فدراسیون تشکر کرد . امیدوارم مدیران کل آ-شرقی کردستان کرمانشاه خراسان رضوی و ….. از خدابخش بیاموزند ….. دوران فشار به آنها از طریق سراجی و شوقانی سپری شده و ترس نداشته باشند هرچند که همان وقت هم باید به منافع استانی فکر می کردند تا بدست آوردن دل مدیران مرکز نشین … معاونت ورزش وزارت هم که دیگه به ایشان حتی وقت ملاقاتم نمیده چه رسه به حمایت ….. برقرار باشید

    2. حسن گفت:

      سلام وعرض ادب .وقتی مدیر کل تربیت بدنی جناب اقای دکتر خدابخش تحصیلکرده نون پاک خورده از قهرمانان ورزشی ومدیری قابل باشد این گونه خواهد شد این گونه برخورد برای ورزش نو و جاودانه و عملکرد او هشداریست به انهایی که میخواهند با تعامل نه فعالیت خوب به ریاست فدراسیونها با انتخابا ت فرمایشی بوسیله سریش بچسبند ارزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیز و خوانواده او را از خداوند قادر متعال خواستارم

    3. سپهری گفت:

      با سلام
      تشکر میکنم از جناب اقای دکتر خدابخش ریاست محترم اداره کل تربیت بدنی و همین طور معاونت محترم اقای مولایی.

      به خاطره این تغییر و تحول بزرگ که مطمینم پینگ پنگ اصفهان از نابودی نجات خواهد یافت.
      انشاالله با حمایت از جناب اقای دکتر نیکوکار که از قهرمانان سابق این رشته و جزءاولین سرداوران بین المللی ایران و رییس کمیته داوران سابق فدراسیون و رییس هیآت سابق استان اصفهان بوده انداین ورزش به سرانجام مقصود برسد.

      ضمنا تبریک میگویم به جامعه تنیس روی میز استان اصفهان و انتصاب شایسته و به جای اقای کیامرث حسینی به ریاست هیآت تنیس روی میز شهرستان اصفهان و همین طور سرکار خانم اذر بیات نایب رییس این هیآت که هر دو هم اکنون از مسولین انجمن تنیس روی میز اداره کل اموزش و پرورش این استان نیز میباشند را به فال نیک گرفته و ضمن عرض تبریک “وارزوی توفیق هر چه بیشتر انان را از خداوند منان خواستارم.

    4. فاطمه گفت:

      سلام
      تبریک فراوان به جناب اقای کیامرث حسینی و سر کار خانم اذر بیات در سمت رییس هیآت و نایب رییس هیآت شهرستان اصفهان.
      از خداوند متعال موفقیت شما را خواستارم.

    5. دهقانی گفت:

      سلام
      سرکار خانم بیات تبریک میگویم انتصاب شایسته شما به سمت نایب رییس هیآت شهرستان اصفهان.

    6. فهیمه گفت:

      سلام و عرض ادب
      اقای حسینی و سرکار خانم بیات امیدوارم باعث تغییر و تحول در تنیس روی میز اصفهان باشید . انتصاب شایسته شما به سمت ریاست شهرستان اصفهان و نایب رییس ان را گرامی میدارم.

    7. فهیمه گفت:

      سلام
      قدر دانی میکنم از جناب اقای دکتر خدابخش ریاست محترم اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان به خاطره این تغییرات بزرگی که در استان اصفهان روی دادند.
      ضمنا تبریک عرض میکنم به اقای حسینی و خانم بیات در سمت رییس هیآت و نایب رییس هیآت شهرستان اصفهان در رشته تنیس روی میز .
      امیدوارم موفق باشید.

    8. دهقانی گفت:

      سلام
      قدر دانی میکنم از جناب اقای دکتر خدابخش ریاست محترم اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان به خاطره این تغییرات بزرگی که در استان اصفهان روی دادند.
      ضمنا تبریک عرض میکنم به اقای حسینی و خانم بیات در سمت رییس هیآت و نایب رییس هیآت شهرستان اصفهان در رشته تنیس روی میز .
      امیدوارم موفق باشید.

    9. mina گفت:

      با سلام

      ضمن تشکر از زحمات بی دریغ مدیر کل محترم جناب اقای دکتر خدابخش.انتصاب شایسته جناب اقای حسینی و سرکار خانم اذر بیات را به سمت رییس و نایب رییس هیات شهرستان اصفهان تبریک میگویم

    10. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب .برادر عزیز حسینی و خواهرم بیات کار فرهنگی بوسیله ورزش رسالتی عظیم وعدالت در ان لذتی وافر .موفق باشید به لطف خداوند قادر متعال

    11. احمدرضاموسوی گفت:

      آقای حسینی و خانم بیات تبریک آرضوی موفقیت دارم.آقای دکتر خدابخش ممنونم از بزرگواری شما

    12. شیروانی گفت:

      جناب آقای حسینی و خانم بیات تبریک و موفق باشید.جناب آقای دکتر خدابخش ممنون

    13. حسین گفت:

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر خدابخش مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان و آقای مولایی
      انتخاب شایسته و مدبرانه آقای کیامرث حسینی به عنوان ریاست هیات شهرستان اصفهان و نیز خانم بیات به عنوان نایب رئیس هیات شهرستان اصفهان به فال نیک میگیریم و برای این عزیزان در جهت پیشبرد این رشته نابود شده در این استان آرزوی توفیق و صبر !!!!! (بابت هیات گذشته)از درگاه خداوند منان داریم .

    14. محمود شمس گفت:

      آرزوی موفقیت می کنم جناب آقای دکتر خدابخش تشکر می کنم

    15. مسعود آهنی گفت:

      آرزوی موفقیت برای شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم

    16. شیروانی گفت:

      موفق باشید .اقای خدابخش تشکر

    17. مختاری گفت:

      اینجانب از مربیان و داوران اصفهان ضمن تبریک حظور آقای دکتر خدابخش مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان بدلیل پافشاری و استمرار در انتخاب شایسته خود نسبت به این رشته و احساس مسئولیت و احساس دین نسبت به جوانان و نوجوانان آینده ساز این استان ضمن قدردانی و تشکر انتخاب شایسته , مدبرانه , ارزشی و هوشمندانه آقای مولایی جهت صدور ابلاغ آقای کیامرث حسینی به عنوان رئیس هیئت شهرستان اصفهان و نیز خانم بیات به سمت نایب ریئس هیئت شهرستان اصفهان را تبریک گفته آرزوی توفیق روز افزون جهت احیاء این رشته ورزشی نابود شده در این استان و بخصوص در شهر اصفهان از محضر خداوند متعال خواستاریم . انشاء الله بتوانیم با همکاری و جمع شدن و یکدست شدن کارآمدان و کاربلدان این رشته ورزشی که سالهاست به منزل رانده شده و از درگیریهای نابلدان خود را دور نگه داشته اند این رشته ورزشی را با مساعدت مدیر کل تربیت بدنی استان و نیز معاونت محترم به سرمنزل مقصود رهنمون باشیم .

    18. کشانی گفت:

      با سلام برادر ارجمند آقای کیامرث حسینی و خواهرم بیات انتخاب شایسته شما را تبریک میگویم

    19. احمدرضاموسوی گفت:

      جناب آقای دکتر خدابخش بزرگوار ممنون و به این عزیزان تبریک عرض میکنم.موفق باشید.

    20. مجید گفت:

      با سلام و عرض ادب انتخاب آقای حسینی و خانم بیات را به ایشان و جامعه تنیس روی میز اصفهان تبریک عرض میکنم

    21. شهرام گفت:

      با سلام انتخاب بحق و شایسته آقای کیامرث حسینی را به ایشان تبریک میگویم همچنین انتخاب خانم بیات را نیز به ایشان و جامعه تنیس روی میز بانوان نیز تبریک میگویم .

    22. مسعود آهنی گفت:

      تبریک عرض کرده و موفق باشید.

    23. مختاری گفت:

      با سلام خدمت آقای دکتر خدابخش مدیرکل محترم تربیت بدنی استان اصفهان
      ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی بدلیل پافشاری بر انتخاب آقای دکتر نیکوکار که ایشان از بهترین مدیران , مربیان و داوران استان و کشور بوده اند و نیز میباشند از جنابعالی تقاضا داریم که هر چه سریعتر بزرگان و پیشکسوتان اصلی و دلسوختگان این رشته فنا شده را با احترام به منزل خودشان یعنی جامعه تنیس روی میز استان برگردانید . قبلا از جنابعالی کمال تشکر را داریم و برای شما عزیزان دلسوز آرزوی توفیق داریم .

    24. رفیعیان گفت:

      سلام درودبر اقای علوی.تبریک به دلسوزان ورزش کشور واستان اصفهان انتخب بجا وشهیسته اقای حسینی وخانم بیات ومشاورتهای بجای اقای مسعود اهنی زیر نظر اقای نیکوکار که تجربیات دو رییس هیئت سابق وموفق وفنی و مدیر است با تقویت عزیز بزرگوار دکتر خدابخش مدیر کل تربیت بدنی استان انشاءاله باندهای مادی را از میان برداشته و این رشته از نظر فرهنگی و اخلاقی و فنی اباد و محیا خواهد شد .

    25. کریمی گفت:

      سلام خدا قوت تبریک و تهنیت

    26. خانم طهماسبیان گفت:

      با سلام خدمت دکتر خدابخش بزرگوار .. تشکر از همه زحمات و تبریک به آقای حسینی و آقای نیکوکار .

    27. حسن گفت:

      سلام و عرض تشکر. اقای عمیدی امضا کنندگان بالا مربیان وداوران بین المللی قهرمانان اسبق استان وتیم ملی رئیس ونایب رئیسهای فنی اسبق استان و…..پس چرا؟ در کل اعضائ قبلی هیات استان حتی یک نفر در هیچ زمانی ۳۰ سال گذشته تا کنون جزو ۵۰ نفر استان هم نبوده اقای حر رئیس کمیته مربیان ورئیس هیات شهرستان اصفهان ومدرس پینگ پنگ تا کنون گدام بازیکن را در تمام طول عمرش حتی برای شهرستان اصفهان ساخته چرا از این جایگاه های مقس سوئ استفاده میشود چرا وچه کسی پاسخگوی زماهنهای از دست رفته و معضلات بوجود امده میباشد و ایا شما با این برخورد که سرپرستی استان را مانع شدید چگونه می توانیید روندی علمی رو به رشد داشته باشید به قسم غافلید یا………..منتظر جوابیم تشکر.

    28. sys گفت:

      شکرگزاری جامعه ورزش از آزادی قائم مقام اسبق ذوب آهن اصفهان

      عصر روز پنجشنبه ۹۰/۹/۱۰ فرشته سموعی، قائم مقام پیشین ذوب آهن اصفهان با استقبال جمع کثیری از جامعه ورزش با گام هایی استوار به آغوش مردم فهیم کشورمان بازگشت.


    تازه ترین اخبار