امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۷:۲۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6376
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ییس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به اینکه این فدراسیون با کمپ ورزشی اشلایگر اتریش به مدت یک سال دیگر قرارداد همکاری دارد، گفت: با تصمیم کادر فنی و مربیان تیم ملی همچنان برپایی اردوهای آماده سازی این تیم در اتریش ادامه می یابد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛محمد زارع…

     

    ییس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به اینکه این فدراسیون با کمپ ورزشی اشلایگر اتریش به مدت یک سال دیگر قرارداد همکاری دارد، گفت: با تصمیم کادر فنی و مربیان تیم ملی همچنان برپایی اردوهای آماده سازی این تیم در اتریش ادامه می یابد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛محمد زارع پور’ روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته شاهد برپایی دو اردوی آمادگی تیم ملی در کمپ اشلایگر بودیم که برگزاری این اردوها نقش مهمی در ارتقای سطح آمادگی و فنی تنیس بازان کشور داشت.
    وی با تاکید بر اینکه به منظور ارتقای سطح فنی و تجربی ورزشکاران این رشته باید برپایی اردوهای آماده سازی و تمرینی بیشتر شود، اظهار کرد: امسال نیز اردوهای آماده سازی تیم ملی با حضور مربیان خارجی در مقاطع مختلف زمانی برگزار خواهد شد.
    این مسوول ورزشی با اشاره به حضور پنج تن از مربیان مطرح خارجی تنیس روی میز جهان در کادر فنی تیم ملی، خاطرنشان کرد: سعی و تلاش می کنیم تا با بهره گیری از تجربه و توان فنی مربیان مطرح خارجی، برای پیشرفت و ارتقای جایگاه پینگ پینگ کشور استفاده کنیم.
    وی، سبک بازی تنیس بازان ایرانی را شبیه به اروپایی ها دانست و گفت: در دوره های قبل از مربیان کره ای برای بازیکنان تیم ملی استفاده می شد، ولی در حال حاضر سطح تنیس بازان قزوینی از کره ای بالاتر رفته و به همین منظور به جذب مربیان اروپایی بیشتر تمایل نشان می دهیم.
    زارع پور در ادامه استعدادیابی و پرورش ورزشکاران مستعد در رده های سنی پایه را از اولویت های فدراسیون تنیس روی میز برشمرد و گفت: بدون سرمایه گذاری و توجه به رده های سنی پایه، نمی توان به آینده هیچ رشته ورزشی از جمله پینگ پنگ امیدوار بود.
    وی با بیان اینکه تنیس روی میز ایران در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این مهم با تلاش مسوولین فدراسیون در گذشته، مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته میسر شده است.
    رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به دستیابی ‘نوشاد عالمیان’ برای اولین بار به کاپ آسیا، اظهار کرد: امیدوارم در سال های آینده نیز شاهد موفقیت های دیگر تنیس بازان کشور در سطوح بین المللی باشیم.
    زارع پور با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین گفت: برگزاری این مسابقات در رده سنی جوانان و نوجوانان نقش خوب و موثری در ارتقای انگیزه و تجربه تنیس بازان ایرانی حاضر در این رقابت ها دارد.
    هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین از دیروز(چهارشنبه) با شرکت پنج تیم خارجی و هفت تیم داخلی در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین در حال پیگیری است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس فدراسیون:برگزاری اردوهای تیم ملی تنیس روی میز در اتریش ادامه می یابد"
    1. […] سرمربی تیم ملی سوئد: سطح بازیکنان ایران عالی بود رییس فدراسیون:برگزاری اردوهای تیم ملی تنیس روی میز در ا… دکتر عباسی: اداره استعدادیابی در وزارت ورزش و […]


    تازه ترین اخبار