امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۵:۵۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6380
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ سرمربی تیم تنیس روی میز سوئد که تیمش در هفتمین دوره رقابت های بین المللی پینگ پنگ قزوین حاضر شده است، گفت: سطح فنی ورزشکاران ایرانی در این رقابت ها فراتر از حد انتظار بود. ‘احمد غفوری’ سرمربی عراقی الاصل تیم سوئد در این رقابت ها…

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ سرمربی تیم تنیس روی میز سوئد که تیمش در هفتمین دوره رقابت های بین المللی پینگ پنگ قزوین حاضر شده است، گفت: سطح فنی ورزشکاران ایرانی در این رقابت ها فراتر از حد انتظار بود.
    ‘احمد غفوری’ سرمربی عراقی الاصل تیم سوئد در این رقابت ها روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنیس بازان ایرانی با آمادگی بالای خود در این دور از مسابقات، عملکرد خوب و قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتند.
    این مربی که با سه ورزشکار در رقابت های تنیس روی میز بین المللی قزوین حاضر شده ، اظهارکرد: هدف تیم ما در این مسابقات ارتقای سطح فنی بازیکنان است، چرا که در کشور سوئد اعتقاد داریم برگزاری تمرینات بدون مسابقات مستمر، تاثیر مناسبی در ورزشکاران ندارد.
    سرمربی تیم تنیس روی میز سوئد با اشاره به اینکه هر سه ورزشکار این تیم از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند، افزود: تنها مساله ما در قزوین این است که ارتفاع این شهر نسبت به دریا در مقایسه با سوئد خیلی تفاوت دارد که این تنیس بازان تیم ما را کمی دچار مشکل کرده است.
    غفوری در پایان با تمجید از میزبانی خوب ایرانی ها در این مسابقات، اظهار امیدواری کرد در سال های بعد نیز به همراه تیم سوئد به ایران سفر کند.
    هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین، از دیروز /چهارشنبه/ با حضور پنج تیم خارجی و هفت تیم داخلی در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین در حال برگزاری است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی سوئد: سطح بازیکنان ایران عالی بود"
    تازه ترین اخبار