امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6388
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سطح فنی مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین پیشرفت کرده است به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از قزوین: سرمربی تیم بلاروس که تیمش برای چهارمین بار در هفتمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین حضور یافته گفت: سطح فنی این دوره از مسابقات نسبت به رقابت های قبلی…

     

    سطح فنی مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین پیشرفت کرده است

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از قزوین: سرمربی تیم بلاروس که تیمش برای چهارمین بار در هفتمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین حضور یافته گفت: سطح فنی این دوره از مسابقات نسبت به رقابت های قبلی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

    ‘آندره وروبیف’ افزود: به رغم پیشرفت و رشد سطح فنی در این مسابقات، به نظر می رسد تعداد تیم ها و ورزشکاران مسابقات بین المللی قزوین نسبت به رقابتهای دوره های پیشین کاهش پیدا کرده است.
    وی که تیمش با دو ورزشکار در مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین شرکت کرده، در مورد وضعیت فنی بازیکنان ایرانی نیز اظهارکرد: مانند دوره های قبل رقابت اصلی را با تنیسور های ایرانی آماده و با انگیزه ایرانی داریم.
    سرمربی تیم تنیس روی میز بلاروس، توجه ویژه به رده های سنی نوجوانان و جوانان در پرورش قهرمانان پینگ پنگ را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: حضور در رقابت های بین المللی برای ورزشکاران حاضر در سنین پایه و جوانان نقش موثری در ارتقای انگیزه و تجربه آنها دارد.
    وروبیف در پایان از میزبانی قزوین در هفتمین دوره مسابقات تنیس روی میز اظهار رضایت کرد و گفت: مانند دوره های قبلی همه چیز در این مسابقات خوب و بدون مشکل است.
    هفتمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین با عنوان یادواره شهدای ورزشکار و سه هزار شهید استان قزوین از دیروز (چهارشنبه) با حضور پنج تیم خارجی و هفت تیم داخلی در حال برگزاری است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی بلاروس: سطح مسابقات قزوین پیشرف داشته است"
    تازه ترین اخبار