امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۴:۴۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 64461
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از سوی سازمان لیگ پنجشنبه ۲۵ تیرماه آخرین زمان اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر اعلام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، سازمان لیگ فدراسیون در نظر دارد برنامه ریزی های خود را برای برگزاری یک لیگ منسجم و…

    از سوی سازمان لیگ پنجشنبه ۲۵ تیرماه آخرین زمان اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر اعلام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، سازمان لیگ فدراسیون در نظر دارد برنامه ریزی های خود را برای برگزاری یک لیگ منسجم و با کیفیت تر به نسبت سال های گذشته از مردادماه سال جاری آغاز کند بر همین اساس و برای انجام برنامه ریزی های هرچه بهتر سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز ۲۵تیرماه را آخرین زمان اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر اعلام کرد.

    بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز کلیه باشگاههایی که تمایل به حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر آقایان دارند موظف شدند تا ۲۵ تیرماه آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات به سازمان لیگ اعلام کنند. همچنین روز پنجشنبه آخرین مهلت تیم ها برای اعلام آمادگی حضور در لیگ دسته یک نونهالان و نوجوانان پسر نیز تعیین شده است.

    طبق این بخشنامه و در بخش بانوان نیز آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در رقابت های لیگ برتر بانوان، مسابقات لیگ برتر جوانان و امید و مسابقات لیگ دسته یک نونهالان و نوجوانان دختر روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه اعلام شده است.

    گفتنی است پس از اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در رقابت های لیگ امسال سوم مردادماه جلسه ای با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود تا آخرین برنامه ریزی های لازم درباره آیین نامه لیگ ، نقل و انتقال بازیکنان و چگونگی برگزاری مسابقات انجام شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۲۵ تیرماه آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر"
    تازه ترین اخبار