امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲:۴۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6521
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیأت تنیس روی میز استان در مراسم اختتامیه این مسابقات و دبیر فدراسیون در گفتگو با سایت هیأت تنیس روی میز استان از تلاشهای دکتر موسوی پور و همکارانشان در هیأت شهرستان یزد برای میزبانی خوبشان تقدیر کردند. در حالیکه تنها حدود ۱۰ روز قبل از برگزاری مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته…

    رئیس هیأت تنیس روی میز استان در مراسم اختتامیه این مسابقات و دبیر فدراسیون در گفتگو با سایت هیأت تنیس روی میز استان از تلاشهای دکتر موسوی پور و همکارانشان در هیأت شهرستان یزد برای میزبانی خوبشان تقدیر کردند.
    در حالیکه تنها حدود ۱۰ روز قبل از برگزاری مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته ۳ بزرگسالان کشور میزبانی این رقابتها به یزد واگذار شد و در این فرصت کم میزبانی خوب کاری دشوار می نمود یزدیها کاری کردند کارستان   .
     با توافق هیأت استان و هیأت شهرستان یزد میزبانی این مسابقات به شهرستان یزد واگذار شد و در جلسه ای کادر اجرائی مسابقات مشخص شد .
    این بار علاوه بر استفاده از تجربیات پیشکسوتان ، نگاه به سمت جوانان بود  و با برآیند نظرات شرکت کنندگان و برگزارکنندگان مسابقات که از میزبانی یزد اظهار رضایت داشتند باید گفت این اعتماد جواب داده است .
     تلاشهای دکتر موسوی پور رئیس هیأت شهرستان یزد، ایمانی دبیر هیأت و کادر اجرائیشان با جوانانی  چون فرهاد ارشادیفر، سید امین سید حسنی ، رامین هاشم بیگی و … آنچنان جواب داد که سرداور مسابقات آرزو می کرد مسابقات دسته برتر بجای اراک در یزد برگزار شده بود .
    اسکان در هتل که چندان در این رشته ورزشی سابقه ندارد ، برگزاری مسابقات در سالنی خوب با کیفیت نور مناسب ، همراهی کادر اجرائی در طول زمان برگزاری مسابقات و پوشش خوب مسابقات همه و همه دست به هم داد که می توان به صراحت گفت از این پس یزد میزبان مسابقات بسیار مهم کشوری و حتی بین المللی خواهد بود .
    تنها دغدغه تنیس روی میز استان برای این امر را می توان نداشتن سالن اختصاصی دانست چرا که برگزاری مسابقات در سالن های دیگر رشته ها ضمن نیاز به هماهنگی با زحمات بسیاری چون حمل و نقل میزها و سایر امکانات لازم و ضربه خوردن میزهای گرانقیمت همراه می باشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خسته نباشید به هیئت پینگ پنگ یزد"
    تازه ترین اخبار