امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰:۴۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6542
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با انجام مسابقات بین المللی قزوین در بخش انفرادی و دونفره نفرات و تیم های برتر معرفی شدند . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراین مسابقات در بخش تیم، انفرادی و دونفره در سالن ورزشی غدیر و با حضور ۴ تیم خارجی از کشورهای بلاروس، سوئد، عراق و آذربایجان و تیم های نوجوانان و…

    با انجام مسابقات بین المللی قزوین در بخش انفرادی و دونفره نفرات و تیم های برتر معرفی شدند .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراین مسابقات در بخش تیم، انفرادی و دونفره در سالن ورزشی غدیر و با حضور ۴ تیم خارجی از کشورهای بلاروس، سوئد، عراق و آذربایجان و تیم های نوجوانان و جوانان کشور برگزار شد و امروز با بازی فینال در بخش انفرادی و دونفره به پایان رسید.
    در مرحله نیمه نهایی انفرادی این رقابت ها و در رده سنی جوانان، میعاد لطفی در یک بازی تماشایی ۳ بر ۲ پوریا عمرانی را شکست داد. در دیگر بازی محمد علی روئین تن ۳ بر صفر علیرضا ملارجبی را از پیش رو برداشت.
    در بازی فینال محمد علی روئین تن با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میعاد لطفی در مکان نخست قرار گیرد. لطفی دوم شد و عمرانی و ملارجبی مشترکاً سوم شدند.
    در قسمت نوجوانان نیز، حامد باشت باوی ۳ بر ۲ از سد مهدی بیگدلی گذشت و عماد سهرابی ۳ بر ۲ سروش امیری نیا را شکست داد. در بازی فینال حامد باشت باوی با نتیجه ۳ بر ۲ اول شد. سهرابی در مکان دوم قرار گرفت. امیری نیا و بیگدلی به طور مشترک سوم شدند.
    در قسمت دونفره این رقابت ها نیز که با حضور ۲۴ تیم در رده سنی نوجوانان و ۱۶ تیم در بخش جوانان برگزار شد در مرحله نیمه نهایی نوجوانان تیم دو نفره امیری نیا و باشت باوی ۳ بر صفر سهرابی و نعلبندی را از پیش رو برداشت. در دیگر بازی این مرحله بیگدلی و نجفی تیم دونفره دهستانی و روغنی را ۳ بر ۲ شکست دادند و راهی فینال شدند. در بازی فینال تیم دو نفره بیگدلی و نجفی ۳ بر صفر تیم دونفره امیری نیا و باشت باوی را از میان برداشت و قهرمان شد. تیم های دو نفره سهرابی، نعلبندی و دهستانی و روغنی مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.
    در رده سنی جوانان نیز تیم دونفره محمد امین حنطه و ملارجبی ۳ بر صفر کارل و الیاس از سوئد را شکست دادند و تیم دونفره عمرانی و روئین تن ۳ بر صفر بارابادوف و آفانسه کا از بلاروس را از پیش روی برداشت و به فینال راه پیدا کرد. در بازی فینال روئین تن و عمرانی توانستند ۳ بر یک مقابل تیم ملارجبی  و حنطه به پیروزی دست یابند و در مکان نخست قرار گیرند و تیم های دونفره سوئد و بلاروس به طور مشترک سوم شدند.
    گفتنی است؛ سرداوری این رقابت ها را داریوش ضرغامپور و محمود رهیده بر عهده داشتند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات بین المللی قزوین"
    1. پيشيار گفت:

      خیلی خوشحالم امروز نام افرادی رو به عنوان قهرمانان ملی رده های پایه میبینم که به جز دو نفرشون همگی اولین بازی باشگاهیشون رو توی باشگاه نفت و گاز گچساران و تحت مربیگری حاج رضا انجام دادند یا در حال حاضر بازیکن این باشگاه هستند و یا شاگرد ایشون بودند.

    2. ناشناس گفت:

      کاش آقایان پیشیار به جای اینکه به فکر خرید بازیکن از شهرهای دیگر باشند کمی هم به فکر بازیکنان بومی خود شهرشان هم بودند .
      اگر چنین بود این خوشحالی ارزش داشت!!!
      گرچه همان آقای باشت باوی هم فرده دیگری مربیگری ایشان را بر عهده داشت!!!
      با تشکر


    تازه ترین اخبار