امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6609
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را به جهت پست سازمانی‌اش، باید تاثیرگزارترین فرد در احوالات این روزهای ورزش کشور و چگونگی نظارت بر عملکرد کمی و کیفی فدراسیون‌های مختلف ورزشی دانست. سجادی که این روزها کمتر ترجیح داده تا درباره برخی مسایل ورزش از جمله مباحث مطرح شده در…

    حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را به جهت پست سازمانی‌اش، باید تاثیرگزارترین فرد در احوالات این روزهای ورزش کشور و چگونگی نظارت بر عملکرد کمی و کیفی فدراسیون‌های مختلف ورزشی دانست.
    سجادی که این روزها کمتر ترجیح داده تا درباره برخی مسایل ورزش از جمله مباحث مطرح شده در خصوص انجام تغییرات در راس برخی فدراسیون‌های ناکارآمد صحبت کند، در حاشیه تماشا مسابقات جام چوگان در زمن قصرفروزه، در خصوص مسایل این روزهای ورزش کشور صحبت کرد.
    سجادی که به دلیل سابقه فعالیت در حوزه رسانه و اجرا در رادیو ورزش، با وجود مشغله‌کاری سالیان اخیر خود، از این حوزه فاصله گرفته است، در نوع پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات احتمالی در برخی فدراسیون‌ها به شکلی حرفه‌ای، تلویحا این موضوع را رد نکرد و تغییرات را موکول به زمان مناسب کرد. این را باید یکی از خبرهای خوش و امیدبخش برای ورزش کشور دانست که سجادی به خوبی بر اهمیت اصلاحات در بدنه اجرایی ورزش و فدراسیون‌ها، واقف است.
    برنامه‌ها وزارت ورزش برا مدت زمان باقیمانده تا المپیک، چست؟
    برنامه‌ها ما حدود دو سه سال پش آغاز شده است. زمان که بحث از باز‌ها آسا بود، ما به فکر کسب سهمه المپک بودم. هم‌اکنون مراحل پاان را پشت سر م‌گذارم و دعا م‌کنم ورزشکاران بتوانند سهمه المپک را کسب کنند. تمام فدراسون‌ها بش از ۹۰ درصد برنامه‌ها خود را اجرا کردند. ۳۴ فدراسون برنامه پنج ساله خود را به اتمام رسانده‌اند. ان نشان م‌دهد که روکرد برنامه‌محور در فدراسون‌ها اجرا شده است. فدراسون‌ها مانند پنگ‌پنگ، فوتبال و سوارکار برنامه پنج ساله خود را در دست اقدام دارند و برا دوره دوم نز مقدمات کار را شروع کرده‌اند. ستاد وژه‌ا در کمته المپک تشکل شده است و ما هم در وزارت ورزش ستاد عال ومشترک دارم که به راست آقا عباس کارها نظارت و حمات و اردوها را برا رشته‌ها مختلف درنظر م‌گرم. ما شش دنگ حواس خود را برا المپک گذاشته‌ام تا بتوانم کارها را به خوبپش ببریم و کاروان پربار در لندن داشته باشم.
    سجادی درباره سوالی مبنی بر تغییرات گسترده در فدراسیونها گفت بدون شک هرجا لازم باشد تغییرات صورت خواهد گرفت .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سجادی :هر جا لازم باشد، تغییر صورت می‌گیرد"
    1. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب.برنامه ۵ ساله پینگ پنگ ثابت می کنه بقیه امار را متاسفم ایشان را بیش از این انتظار میبود


    تازه ترین اخبار