امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۲:۲۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6630
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اوگاوا داور برجسته جهانی از ژاپن به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ارزیابی جدید خود نام پنج نفر از برترین داوران را  به جمع  برترینها  که دارای کارت آبی هستند اظافه کرده است. از مجموع ۲۲۴ داور که در سطح جهانی دارای کارت  آبی داوری هستند  وبا بررسی و…

    اوگاوا داور برجسته جهانی از ژاپن
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ؛سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ارزیابی جدید خود نام پنج نفر از برترین داوران را  به جمع  برترینها  که دارای کارت آبی هستند اظافه کرده است.
    از مجموع ۲۲۴ داور که در سطح جهانی دارای کارت  آبی داوری هستند  وبا بررسی و ارزیابی  کلی  بالاترین جایزه (umpiring) به آنان تعلق خواهد گرفت.
    تمام قاره های جهان با برترین داوران خود در این ارزیابی شرکت داده شده اند که بطور مثال از کشور ژاپن داور معروف ژاپن بنام(Fumiko Ogawa )  حضور داشته است که در مسابقات  (GAC 2011) جزو برترین ها بوده است.
    با وجود شرکت تمام قاره های جهان در این ارزیابی و انتخاب  تمام این پنج نفر از قاره کهن یعنی آسیا هستند و بدون شک این افتخار بزرگی برای آسیایی ها خواهد بود.
    این پنج نفر از کشورهای کره وسوریه و تایلند هستند.
    نکته قابل توجه اینکه در بین این ۲۴۴ نفر نام داوران ایرانی نیز به چشم میخورد.خانم سیمین رضای در رده ۲۲۵ قرار دارد وحمید رضا صباغیان در ردیف ۲۵۵  این جدول.
    برا ی دیدن  لیست کامل داوران  با رده آنان  لطفا اینجا کلیک فرمایید
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون جهانی داوران برتر را انتخاب کرد"
    تازه ترین اخبار