امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۴۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66634
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز اعتقاد دارد که موفقیت‌های پینگ‌پنگ‌بازان ایران در گرو تداوم برنامه‌ریزی خوب و هدف‌دار مسئولان فدراسیون است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی نیما عالمیان در تور جهانی بلژیگ اظهار داشت: دو سال قبل که سرمربی تیم ملی…

    علیدخت

    سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز اعتقاد دارد که موفقیت‌های پینگ‌پنگ‌بازان ایران در گرو تداوم برنامه‌ریزی خوب و هدف‌دار مسئولان فدراسیون است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی نیما عالمیان در تور جهانی بلژیگ اظهار داشت: دو سال قبل که سرمربی تیم ملی بودم، نیما بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کرد. او حتی یکبار موفق شد بازیکنی را شکست بدهد که سابقه حضور در رتبه ۹ جهان را داشت. همان زمان گفتم که نیما پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند به عناوین زیادی دست یابد.

    وی افزود: این موفقیت‌ها تکرار نمی‌شود، مگر در صورت برگزاری منظم اردوها و برنامه‌ریزی هدفمند فدراسیون. حضور یک ماهه در اروپا بدون شک تاثیر زیادی در قهرمانی نیما عالمیان داشت. او در اروپا با سبک‌های مختلفی بازی کرد. البته اگر قرار باشد که اینگونه اردوها مقطعی باشد، باز هم تنیس روی میز ایران به حالت قبلی دچار خواهد شد.

    سرمربی پیشین تیم ملی درباره عملکرد نوشاد عالمیان عنوان کرد: نوشاد زمانی نفر ۴۰ دنیا بود اما حالا می بینید که حتی به نفر ۳۰۰ جهان نیز می‌بازد. باید نتایج نوشاد علت‌یابی شود تا بیش از این شاهد این روند نباشیم. نوشاد همان بازیکنی است که نفر یازدهم دنیا را شکست دادد، پس چرا الان باید این نتایج را بگیرد؟

    علیدخت با اشاره به موفقیت اخیر نیما عالمیان ادامه داد: همیشه گفته‌ام که تیم ملی برای همه است و باید به همه بازیکنان فرصت داد. نوشاد که بهترین پینگ‌پنگ‌باز ایران است از همان ابتدا که اینگونه نبود و با فرصت‌هایی که به او داده شد و البته از آنها استفاده کرد، توانست به این جایگاه برسد. حالا باید این شرایط برای نیما نیز فراهم باشد.

    وی خاطرنشان کرد: به نظرم برنامه‌ریزی باید هدف‌دار باشد تا پشتوانه‌های خوبی داشته باشیم. باید کاری کنیم که چندین بازیکن مثل نیما و نوشاد عالمیان وجود داشته باشند. این کار نیز بدون استعدادیابی صحیح و برگزاری اردوهای متوالی و باکیفیت امکان‌پذیر نخواهد بود.

    علیدخت در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج پینگ‌پنگ‌بازان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ایران با این بازیکنان پتانسیل کسب نتایج خوب در آسیا را دارد. در دوره قبل تیم ملی به جمع هشت تیم برتر رسید، بنابراین می‌تواند حداقل یکبار دیگر این رتبه را تکرار کند. البته اگر شکست هم رقم خورد، نباید همه چیز را تمام شده بدانیم و باید به حمایت‌های خود ادامه بدهیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:اردوها و برنامه‌ریزی‌ها مقطعی باشد، پینگ‌پنگ ایران نتیجه نمی‌گیرد"
    1. با سلام برنانه پینگ پنگی که ماهانه یا سالانه باشد بازدهی کوتاهی خواهد داشت اگه خواهان پیشرفت متوالی هستیم باید برنامه ریزب بلند مدت داشته باشیم و با یک قهرمانی فکر نکنیم همه چیز تمام شده پینگ پنگ احتیاج به برنامه ریزی اصولی دارد


    تازه ترین اخبار