امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۳:۴۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6889
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مهران احدی عضو کمیته فنی هیئت تنیس روی میز استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان تهران افزود: با توجه به شناخت بنده از مسولان  جدید  هیئت تهران می توان به آینده هیئت  تنیس روی میز تهران امیدوار بود در حال حاضربا توجه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مهران احدی عضو کمیته فنی هیئت تنیس روی میز استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان تهران افزود: با توجه به شناخت بنده از مسولان  جدید  هیئت تهران می توان به آینده هیئت  تنیس روی میز تهران امیدوار بود در حال حاضربا توجه به جا به جایی های صورت گرفته در هیئت تهران مسو لان در حال برنامه ریزی و سازماندهی هستندو اکنون زمان مناسب جهت   قضاوت نیست وتا زمان اجرایی شدن برنامه ها باید صبر کرد.
    وی خا طر نشان کرد: باید به  سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز نادر وادی خیل  به دلیل وجود  عقیده همفکری و کار گروهی که این روزها در ورزش کشور کمتر به چشم می خورد  تبریک گفت زیراوی اعتقاد قلبی  به کار گروهی و مسائل فنی دارد که این نشان ازرعایت اصول و قدرت مدیریتی بالای ایشان است وهر مدیری که چنین تفکری را دنبال نماید آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها : ,
    نظرات کاربران در "مهران احدی: به آینده هیئت تهران می توان امید وار بود"
    1. پیمان حسنی گفت:

      جناب آقای احدی عزیز و دیگر دوستان در تهران . سرپرست یک هیئت فقط سه ماه وقت دارد و بعد از آن باید انتخابات هیئت استان را برگزار کند ولی ظاهراً هیئت ها این وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند .

    2. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      با آرزوی توفیق برای آقای وادی خیل
      ای کاش ایشان در هیئت تهران به درستی آزمایش شوندواگر کارنامه خوبی از خود بجا گذاشتند ،برای فدراسیون ویا هر منصب دیگری در نظر گرفته شوند.کسی نپرسید که آقای زارع پور در کیش چه کرد که فدراسیون یک مملکت را تحویلش دادند.انشالله تعالی برای آقای وادی خیل اینگونه رفتار نشود.


    تازه ترین اخبار