امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۶:۳۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7158
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دبیر هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: برای انجام مذاکرات در خصوص بازپس گیری خانه تنیس روی میز استان به اداره کل تربیت بدنی رفتم اما موفق نشدم با سرپرست هیات ملاقات کنم. احمد احسانی در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: متاسفانه هنوز اداره کل تصمیمی در خصوص…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دبیر هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: برای انجام مذاکرات در خصوص بازپس گیری خانه تنیس روی میز استان به اداره کل تربیت بدنی رفتم اما موفق نشدم با سرپرست هیات ملاقات کنم.
    احمد احسانی در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: متاسفانه هنوز اداره کل تصمیمی در خصوص برگرداندن خانه تنیس روی میز به هیات استان انجام نداده است. من به عنوان دبیر هیات با این اتفاق مخالفت کردم اما مشخص نیست چرا خدابخش دستور واگذاری این مکان به هیات شهرستان را داد. هیات استان در حال حاضر هیچ مکانی برای انجام برنامه های خود ندارد در حالی که خانه تنیس روی میز از نظر مدیریت فیزیکی در اختیار هیات شهرستان اصفهان است.
    احسانی از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان طی یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: تا برگزاری مجمع و مشخص شدن تکلیف این هیات که در حال حاضر واقعا اوضاع بد و نابسمانی دارد صبر می کنیم شاید همه چیز درست شود.
    دبیر هیات تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: تنیس روی میز اصفهان ده، بیست سالی بدون حاشیه فعالیت می کرد اما متاسفانه اتفاق اخیر حاشیه های زیادی حول این هیات ایجاد کرد. برخی افراد هم هستند که در ورزش و غیر ورزش هر جا منفعتی ببینند وارد می شوند. متاسفانه در ورزش ما همه خود را کارشناس می دانند و همین ها هستند که در مدت اخیر با شانتاژ و جو سازی سعی کردند جایی برای خود در این هیات دست و پا کنند.
    وی ادامه داد: من به عنوان دبیر هیات اگر ببینیم دیگر نمی توانم در این رشته فعالیت کنم با ۳۰ سال سابقه حضور در تنیس روی میز اصفهان کنار می کشم. آرامش این رشته برای من مهم تر است تا داشتن سمت و مسئولیت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر هیات تنیس روی میز استان اصفهان:سرپرست هیات را نمی توانم ملاقات کنم!"
    1. amidi گفت:

      باسلام بنظر بنده بهتر است صبر کنید تا تکلیف هیات روشن شود.دبیر هیات در برگزاری مجمع مسئولیت دارد.قرار بر وفاق و همدلی است نه حذف

    2. مهدی گفت:

      ضمن عرض سلام و تشکر از مدیریت سایت
      تعجب میکنم اعلام شده برگرداندن خانه تنیس روی میز به هیات استان – شاید منظور ایشان برگرداندن این خانه به شخص خود میباشد , چرا که احساس مالکیت روی آن دارند. در این خانه فقط کسانی میتوانستند تمرین کنند که جزو باند ایشان بوده اند – اعلام کرده اند هیات اوضاع بدی دارد و باید بررسی شود . چه کسانی اعضاء هیات بوده اند کدامیک از این اعضاء هیات حتی خود ایشان حتی برای یک بار هم که شده توانسته اند در یکی از تیمهای نوجوانان – جوانان – امید یا بزرگسالان اصفهان در مدت شروع فعالیت در پینگ پنگ انتخاب شوند . آیا ورزشکاران این رشته بوده اند ؟
      اعلام کرده اند تنیس روی میز اصفهان ۱۰-۲۰ سال بدون حاشیه فعالیت میکرده !!!!
      ۱۰ یا ۲۰ سال ؟
      باید ببینیم حاشیه چه معنی میدهد عدم حضور هیچیک از متخصصین و قهرمانان این رشته و عدم فعالیت و نداشتن هیچگونه مقامی در مردان و نابود کردن سرمایه های این رشته توسط جنابعالی عکس العملی مودبانه چون عدم حضور متخصصان را داشته است .
      برگزاری انتخابات در ۲ سال پیش همانطور که تمام روزنامه ها اعلام کرده اند تشریفاتی بوده و اعتراض اینهمه متخصص را بدنبال داشت , یعنی چی ؟
      حاشیه مودبانه !!!!!
      اما اعلام میکنید حاشیه های زیادی داشته ایم . آمدن آقای حسینی رئیس انجمن تنیس روی میز آموزش و پرورش بعنوان سرپرست هیات شهرستان اصفهان و آمدن آقای آهنی و آقای نیکوکار دو رئیس هیات اسبق استان بعنوان مشاور و رئیس کمیته داوران و برگزاری مسابقات و عضو هیات رئیسه – آمدن آقای سرائیان قهرمان این رشته بعنوان دبیر هیات – آمدن آقای مزروعی قهرمان این رشته بعنوان مدیر سالن – آمدن آقای احمد رضا موسوی قهرمان این رشته و مربی بین المللی بعنوان رئیس کمیته مربیان و خانم طهماسبیان نایب رئیس اسبق استانم و خانم بیات بعنوان رئیس انجمن تنیس روی میز آموزش و پرورش و بسیاری از عزیزان دلسوز دیگر جمع شدن همه سرمایه های با ارزش این رشته برای اینکه جسدی بنام پینگ پنگ را از روی زمین بلند کنند حاشیه است یا آنکه آقای حر رئیس کمیته مربیان سابق استان و رئیس اسبق شهرستان ( هیات تک نفره) فحاشی و حرفهای رکیک که نمیتوان در اینجا اعلام کرد و با فریاد در سالن روبروی نوجوانان و جوانان به اعضاء دلسوز و مسئولین محترم تربیت بدنی حواله کرده اند یا آنکه جنابعالی هر روز در تربیت بدنی مسائل را وارونه به سرپرست محترم هیات جلوه دادن , آیا حاشیه درست کردن نیست ؟
      در عرض یک ماه گذشته آیا شما به اندازه کل ۱۰ سال گذشته سرپرست هیات را ندیده اید و شانتاژ و جو سازی نکرده اید ؟
      و اما کارشناس کیست ؟ مبصر کیست ؟
      قبل از ۱۰ سال پیش همه رده های سنی ما جزو ۳ تیم اول ایران بوده اند – ۱۲ نفر در دستجات مختلف برتر ایران حضور داشته اند , همه از بین رفت . حالا چی ؟ از نظر مسائل اخلاقی هم که بحث بسیار دارد .
      جنابعالی این حالت را مبصری کردید , کارشناسان ما قهرمانان این رشته اند , مربیان و مدرس و شناخته شده در سرتاسر ایران , لطفا جنابعالی خود را با آنان مقایسه نکنید .
      من فکر میکنم در نهایت شما به همان نمایندگی فروش وسایل ورزشی این رشته زیر نظر باترفلای و آقای افشین بدیعی و در محل دفتر ایشان در خیابان هشت بهشت بپردازید بهتر از فعالیت در هیات باشد . تو را به خدا دست از این رشته بردارید و آرامش را به این رشته برگردانید دیگر این سیاست که کدخدا را ببین و ده را بچاپ باید به پایان برسد . ۱۵ سال است نمایندگی این شرکتها میبایستی عضو اصلی هیات های استانها میشده اند تا بازار فروش رواج داشته باشد , دیگر گذشت . انشاءالله خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند .

    3. فهیمه گفت:

      با عرض سلام
      من از تمام پینگ پنگی های عزیز خواستارم لااقل با صداقت و روراستی صحبت کنند.
      سوالی که برای من پیش امده این است که ایا ۱۳سال دورویی و باند وباند بازی ضربه به پینگ پنگ ما نزده؟
      ایا خانه پینگ پنگی که در اصفهان ساخته شده فقط در اختیار افراد به خصوصی نبوده؟(به خصوص هماهنگ با جناب عالی نبوده؟)
      ایا برای ثبت نام افراد: انها را دعوت به کلاس خصوصی همراه با وجه نقدنمی کرده؟ایا برای برگزاری هر مسابقه ای معمولی مبلغی(۴۰۰۰\۵۰۰۰)دریافت نمی کرده؟
      ایا کل اعضای این رشته به ۳۰ نفر میرسد؟(بانوان)
      ایا بازیکنان این رشته که شما مدعی هستید مقام اور هستند اصفهانی هستند؟نه: پس نتیجه میگیریم که هیچ گونه ریشه سازی در این رشته نبوده و همه ی این افراد به فکر منافع شخصی خود و باند بازی و سواستفاده های مالی بوده اند.اندک اصفهانی هم که ساخته شده از چهار چوب شما نبوده.
      چرا نباید از این سالن به نحو احسن استفاده کرد و در اختیار همه مردم قرار دادتا جمعیت عظیمی از مردم از این سالن استفاده کنند در ضمن ریشه سازی هم صورت گیرد ایا با انجام چنین کاری وضعیت پینگ پنگ اصفهان عوض نمی شود؟
      در انتها متاسفم از فحاشی های انجام شده توسط اقای حر که باعث حرمت شکنی مداین ورزشی شده و متاسفم که با از دست دادن منافع شخصی دست به چه حرکتهایی زشت و ناپسند میزنند .
      انشاالله با توجه به محیطی ارام پس از این تغییر و تحولاتی که پیدا کردیم مطمِینم باعث جهش و رونق این رشته خواهد شدو این معدود افراد نیز دست از این حرکات خود برداشته و به سیل سازندگان این رشته بپیوندند.
      با تشکر.

    4. با سلام. امیدوارم هر چه زودتر مجمع انتخاباتی هیئت استان اصفهان تشکیل شود و یک فرد لایق عهده دار این مسئولیت را بر عهده بگیرد.با تشکر

    5. سیامک گفت:

      باسلام به نظر من بهترین کار همدلی واستفاده از متخصصان این رشته است /این رشته از معدود رشته هایی است که مربی حتما باید در سطح حرفه ای بازی کرده باشد تا بتواند بازیکنان را به بهترین نحو ممکن رهنمون باشد/به امیدروزهای بهتر.

    6. شمس گفت:

      اینجانب محمود شمس از قهرمانان این رشته از سال ۵۷ تا سال۶۹ بوده ام و بعد از قهرمانی در استان از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده ام.در جواب آقای احسانی باید پرسید که چطور اینگونه از پینگ پنگ و اساتید این رشته صحبت میکنید.آیا غیر ازاین است که در این مدت ۲۰ سال تمام قهرمانان اصفهان که بدون هیچ چشم داشتی برای این رشته زحمت کشیده اند کنار بوده اند.امیدوارم که هر چه زودتر پینگ پنگ استان از این وضعیت رهایی یابد.


    تازه ترین اخبار