امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۶:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7161
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛جلسه همکاری هیئت تنیس روی میز و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گراش دیروز در سالن کنفرانس آموزش و پرورش با حضور مسئولین و اعضای کمیته های هیئت تنیس روی میز و مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش و دبیران تربیت بدنی برگزار گردید. در این جلسه…

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛جلسه همکاری هیئت تنیس روی میز و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گراش دیروز در سالن کنفرانس آموزش و پرورش با حضور مسئولین و اعضای کمیته های هیئت تنیس روی میز و مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش و دبیران تربیت بدنی برگزار گردید.
    در این جلسه هیئت تنیس روی توافق کرد که جهت استعدادیابی و همگانی کردن این رشته ورزشی در گراش تمامی مسابقات تنیس روی میز مدارس سالن بانو حاجیه رضوی را رایگان در اختیار مدارس قرار دهد، به ازاء هر دو بازیکن که از مدارس فرستاده می شود و در اختیار هیئت قرار داده می شود در یک سال تحصیلی راکت و توپ در اختیار مدارس قرار دهد.
    ثبت نام هر دانش آموز با ۳۰ درصد تخفیف انجام شود.
    آموزش و پرورش هم موظف شد که دبیران ورزش را در کلاس های داوری درجه ۳ شرکت کنند و هر جلسه ورزش در مدارس ۱۵ دقیقه به قوانین و مقررات تنیس روی میز پرداخته شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و هیئت پینگ پنگ گراش"
    1. amidi گفت:

      با سلام رواج وشناساندن تنیس روی میز وجذب نو اموز یکی از مهمترین وظایف هیاتهاست چرا که تا یک دامنه پهناور نباشد نمیتوان انتظار قله رفیع داشت.امید است اینگونه تفاهم نامه ها با اموزش و پرورش ادامه یافته واستعداد یابی بعنوان یکی از مهمترین وظایف هیاتها دنبال شده و پیگیری شود


    تازه ترین اخبار