امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۶:۴۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74311
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان که با اتحاد و همدلی وفشارهای اثرگذارافکار منسجم عمومی بالاخره از طرف دفتر ریاست محترم جمهوری به محل مسابقات المپیک برزیل ۲۰۱۶ اعزام گردید ظاهرا بنا به دلیل مشکلاتی که در فرودگاه دبی بوجود آمد نتوانسته است برای بازی بسیار حساس ندا شهسواری که قطعا در بین…

    سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان که با اتحاد و همدلی وفشارهای اثرگذارافکار منسجم عمومی بالاخره از طرف دفتر ریاست محترم جمهوری به محل مسابقات المپیک برزیل ۲۰۱۶ اعزام گردید ظاهرا بنا به دلیل مشکلاتی که در فرودگاه دبی بوجود آمد نتوانسته است برای بازی بسیار حساس ندا شهسواری که قطعا در بین بازیکنان اعزامی تنیس روی میز به المپیک حتی با وجود شکست بهترین عملکرد را داشته است .

    سوال از خانم لیموچی این است که واقعا اگر با چنین مشکلی در فرودگاه دبی مواجه نمی شدید وسر وقت به محل برگزاری مسابقات می رسیدید آیا می توانستید تحت عنوان مربی پشت دست ندا شهسواری حضور داشته باشید؟

    آیا سرکار اصولا آی دی کارت مسابقات المپیک را بعنوان مربی بانوان دریافت کرده اید ؟

    خبرهایی مبنی بر اینکه شما دارای آی دی کارت مسابقات برای مربیگری نبوده اید دریافت شده است که امیدواریم بصورت شفاف در این باره برای همان افکار عمومی که تمام قد پشت اعزام شما ایستاد واز شما به طرق گوناگون حمایت کرد اطلاع رسانی فرمایید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اماواگرها در باره اعزام لیموچی به المپیک برزیل!"
    1. شمين مرادي دشت گفت:

      این لطف و مهربانی وزارت ورزش وجوانان بوده که موجبات سفر ایشان به ریو فراهم گردد، بدلیل مشکلی که در فرودگاه دوبی اتفاق افتاده بود کلیه سفر ها تاخیر داشتند و موجب شد ایشان دیر به ریو برسند.
      که البته با توجه به اینکه همه می دانیم بدون داشتن کارت مسابقات المپیک ایشون اصلا و ابدا نمی توانستند پشت دست ندا شهسواری بعنوان مربی بنشینند.
      البته سهمیه استفاده از این کارت مسابقات المپیک صرف اسم مهرداد قارداشی و حضور ایشان در کلیه مکان های المپیک ریو شده است.
      شنیده شده آقای قارداشی جلسه ای مهم داشتند که برای همین از سهمیه مربی زن و کارت مسابقات المپیک استفاده کردند که البته به همین ترتیب هم در رژه ی مراسم افتتاحیه نیز حضور پر شور و شعفی بهم رساندند.
      بدیهی است که خانم لیموچی کارت و مجوز نشستن پشت دست ندا نشستن را نداشتند.اگر هم به بازی ندا می رسیدند در قسمت تماشاچیان می توانستند برای ندا انرژی مثبت بفرستند.


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار