امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۱۲:۳۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74333
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ابراهیم علیدخت مدعی است مشکلات همیشه وجود داشته است و باید دلایل اصلی نتایج پینگ پنگ بازان در المپیک آسیب شناسی شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مربی سابق تیم ملی پینگ پنگ در گفت و گو با ایسنا، درباره انتقادات نوشاد عالمیان اظهار داشت: من انتقادات نوشاد را تایید یا رد نمی کنم…

    علیدخت

    ابراهیم علیدخت مدعی است مشکلات همیشه وجود داشته است و باید دلایل اصلی نتایج پینگ پنگ بازان در المپیک آسیب شناسی شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مربی سابق تیم ملی پینگ پنگ در گفت و گو با ایسنا، درباره انتقادات نوشاد عالمیان اظهار داشت: من انتقادات نوشاد را تایید یا رد نمی کنم و باید نظر افکار عمومی را جویا شد. مشکلات همیشه وجود داشته است، تیم به مسابقات مختلف اعزام شده است و اردوهای بسیاری برپا شده است، اینها دلایل اصلی نیست و باید علت یابی شود.

    علیدخت با بیان اینکه به دنبال مقصر گشتن کار خوبی نیست ادامه داد: در زمان حضور مربی گری من و ریاست زارع پور، نوشاد در رقابتهای کاپ آسیا چهارم شد، در آن زمان هم مشکلات وجود داشته است ولی در مصاحبه گفته می شد شرایط خوب است.

    او در ادامه گفت: نوشاد را با رنکینگ ۶۰ تحویل گرفتم و با رنکینگ ۴۰ تحویل دادم. در آن زمان هم مشکلات وجود داشت، نمی گویم در مورد نوشاد کم لطفی شده است یا خیر بلکه می گویم مشکلات وجود داشته است ولی انتقادات بیان نمی شد و در حال حاضر نیز مشکل وجود دارد.

    او درباره بازی نیما و نوشاد عالمیان در المپیک ریو گفت: بازی نوشاد رضایت بخش نبود، او همیشه بسیار بهتر بازی می کرد و بازیکنان بالاتر از این رنکینگ را شکست داده بود. برد نخست نیما نیز قابل پیش بینی بود. در بازی دوم نیز انتظار بر این بود با توجه به اردو ها و مسابقات گذشته بهتر بازی کند چرا که اعلام آمادگی کامل داشتند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: نوشاد را با رنکینگ ۶۰ تحویل گرفتم و با رنکینگ ۴۰ تحویل دادم"
    1. پارسا گفت:

      سلام مربی منه عالیییی

    2. morteza rahmani گفت:

      سلام و درود بی کران دارم به خانواده تنیس روی میز به خصوص استاد علیدخت که واقعا دلسوزانه فعالیت میکنن و سرمایه بزرگی برای تنیس روی میز کشور محسوب میشود.ولی متاسفانه حضورش رو قدر ندونستن ونعمت وجودش رو در مجموعه فدراسیون از دست دادن که تحولات اساسی در موفقیت پینگ پنگ بازان ایران بوجود آورده بودند. ما هنوز هم خواستار تغییر وتحول جدی به نفع بازیکنان هستیم. امیدواریم فدراسیون تنیس روی میز ایران با بصیرت بیشتری ادامه مسیر رو سپری کند.
      آرزوی سلامتی و انقلابی دوباره برای تنیس روی میز کشور ایران را از ایزد منان مسئلت مینمایم.


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار