امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۶:۴۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74354
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           سایت فدراسیون در جدیدترین مطلب خود در ارتباط با دلیل تاخیر سرمربی تیم ملی خانم لیموچی وخانم کیوانی خبری را منتشر کرده است که متاسفانه در این خبر شفافیت لازم ودوری از اطلاع رسانی ابزاری به صورت صددر صدی در آن دیده نمی شود وتصور این است که در این…

     

     

     

     

     

    سایت فدراسیون در جدیدترین مطلب خود در ارتباط با دلیل تاخیر سرمربی تیم ملی خانم لیموچی وخانم کیوانی خبری را منتشر کرده است که متاسفانه در این خبر شفافیت لازم ودوری از اطلاع رسانی ابزاری به صورت صددر صدی در آن دیده نمی شود وتصور این است که در این رشته همچنان برروی همان پاشنه می چرخد وتمام هیاهوها از قبیل بیانیه ها و عذرخواهی ها به سمت سیاسی کاری متصور می باشد.

    در ارتباط با تاخیر خانم لیموچی وخانم کیوانی اصل وموضوع مهم اعزام سرکار خانم کیوانی ویا تاخیر آنها نبوده و نیست واصل ماجرا وموضوع مهم که باید جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی شفاف گردد بحث ای دی کارت خانم لیموچی بعنوان سرمربی می باشد!

    سایت فدراسیون باید برای افکار محترم عمومی بصورت کاملا شفاف توضیح دهد که آیا خانم لیموچی که از ایشان تحت عنوان سرمربی اعزامی به برزیل برای سرمربیگری نداشهسواری نام برده شده است دارای آی دی کارت مسابقات المپیک برزیل ۲۰۱۶ بوده است یا خیر؟

    طبق اخبار دقیق این پایگاه مردمی وفراگیر که از قضا بر علیه این سایت از جانب فدراسیون به پلیس فتا ودادگاه رسانه شکایت گردیده است خانم لیموچی که بعد از موج ماندگار وفزاینده خانواده شریف وفهیم این رشته در رسانه ها و محیطهای اجتماعی ومجازی پشتیبانی خود در کنار سایر حمایتها باعث اعزامش گردید دارای آی دی کارت مسابقات المپیک برزیل نبوده است واز این موضوع مسئولان فعلی فدراسیون بخوبی اطلاع کافی داشته و دارند.

    اگر مسئولان فدراسیون واقعا دنبال شفافیت وصداقت هستند باید بصورت رسمی عنوان کنند که خانم لیموچی دارای آی دی کارت نبوده است ودر صورت تائید چنین اخباری موضوع تاخیر خانم لیموچی به برزیل از اهمیت خواهد افتاد ویک موضوع فرعی تلقی میگردد.

    قبلا هم اطلاع رسانی کرده بودیم که خانم لیموچی دارای آی دی کارت مسابقات المپیک نبوده واین به معنای عدم مجوز برای لیموچی بعنوان سرمربی ندا در زمان مسابقه می باشد حال اینکه لیموچی اگر به موقع به محل مسابقات می رسید  حق کوچ کردن ندا شسهورای را نداشت واین همان چیزی است که مسئولان فدراسیون حتی بعد از عذر خواهی رسمی دبیر حال حاضر وادعای شفاف سازی تاکنون از آن طفره رفته اند.

    آیا این نشانه شفاف سازی و صداقت در گفتار ونوشتار است؟اینگونه قرار است جلوی انتقادات وناراحتی افکار عمومی گرفته شود؟اصلا موضوعیت بحث اعزام خانم کیوانی چه ارتباطی با اعزام سرمربی تیم ملی بانوان وبحث اصلی آی دی کارت دارد؟؟؟

    ما همچنان سیاست صداقت وشفاف سازی واقعی را جهت تنویر صاحب حق افکار عمومی وکمک به این رشته مد نظر خود قرار داده و خواهیم داد.

    خانواده تنیس روی میز وافکار محترم عمومی دنبال این پاسخ هستند که خانم لیموچی ای دی کارت داشته است یا خیر؟؟؟

    آیامابقی گفته ها و حرفها انحرافی به نظر نمی رسد….

    قضاوت با افکار محترم عمومی

    برای آگاهی هرچه بیشتر از نوع اطلاع رسانی فدراسیون حتی بعد از عذرخواهی به مطلب زیر که به آن پرداخته ایم سری بزنید:

    کلیک کنید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا تنیس روی میز همچنان برهمان پاشنه می چرخد؟؟؟!!!"
    1. ممنون بابت اطلاع رسانیتون


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار