امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۷:۰۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۹ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 74464
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: انتظاری که از ملی‌پوش در المپیک می‌رفت، محقق نشد و مسئولان باید پاسخگو باشند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تنیس روی میز ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: با توجه به پتانسیلی که در…

    علیدخت

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: انتظاری که از ملی‌پوش در المپیک می‌رفت، محقق نشد و مسئولان باید پاسخگو باشند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تنیس روی میز ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: با توجه به پتانسیلی که در بازیکنان کشورمان سراغ داشتیم، انتظار بیشتری از برخی از آنها بود که البته محقق نشد.

    وی افزود: نوشاد عالمیان در المپیک ۲۰۱۲ لندن با پیروزی‌هایی که کسب کرد، باعث شد مردم از تنیس روی میز استقبال بیشتری داشته باشند، اما شرایط بر عکس این مسئله در المپیک ۲۰۱۶ ریو رقم خورد. در واقع آن اقبال عمومی به تنیس روی میز این بار پس از المپیک دیده نمی‌شود.

    سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: قبل از اعزام به المپیک همه از مطلوب بودن شرایط و حضور ملی‌پوشان در شرایط ایده‌آل حرف می‌زدند و این انتظار می‌رفت که حداقل دو برد و صعود به مرحله بعدی اتفاق بیفتد که شاهد آن نبودیم و حالا مسئولان فدراسیون باید پاسخگو باشند.

    علیدخت با اشاره به شرایط روحی نفرات اعزامی به‌ویژه نوشاد عالمیان گفت: اینکه عنوان شده شلوغی سالن مسابقات تاثیر منفی گذاشته، قابل قبول نیست، چون این شرایط برای همه وجود دارد. به نظرم بازیکن علاوه بر کمک تکنیکی، به کمک روحی و روانی هم نیاز دارد که به نظر می‌رسد روی این مسئله کار چندانی صورت نگرفته بود.

    وی عنوان کرد: قرعه بازیکنان ایران خوب بود. ممکن بود بازیکنان سرسخت‌تر از این هم مقابل بازیکنان کشورمان قرار بگیرند، البته نوشاد در گذشته توانسته بود نفرات پایین‌تر از خود در رنکینگ جهانی را شکست بدهد. بر همین اساس هم زمانی که عنوان شده بود شرایط ملی‌پوشان آرمانی است، یعنی می‌توانستند برنده شوند که متاسفانه محقق نشد.

    کارشناس تنیس روی میز ایران در پایان گفت: دلایل این ناکامی در المپیک باید آسیب‌شناسی شود تا در آینده شاهد آنها نباشیم و ملی‌پوشان کشورمان بتوانند در تورنمنت‌های بزرگ بدرخشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:نتایج پینگ‌پنگ ایران در ریو باعث دوری مردم از این ورزش شد"
    1. morteza rahmani گفت:

      سلام و درود بی کران دارم به خانواده تنیس روی میز به خصوص استاد علیدخت که واقعا دلسوزانه فعالیت میکنن و سرمایه بزرگی برای تنیس روی میز کشور محسوب میشود.ولی متاسفانه حضورش رو قدر ندونستن ونعمت وجودش رو در مجموعه فدراسیون از دست دادن که تحولات اساسی در موفقیت پینگ پنگ بازان ایران بوجود آورده بودند. ما هنوز هم خواستار تغییر وتحول جدی به نفع بازیکنان هستیم. امیدواریم فدراسیون تنیس روی میز ایران با بصیرت بیشتری ادامه مسیر رو سپری کند.
      آرزوی سلامتی و انقلابی دوباره برای تنیس روی میز کشور ایران را از ایزد منان مسئلت مینمایم.


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار