امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۷:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر : 74670
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خداحافظی عمرانی از تیم ملی به دلیل تاهل و باشگاه خصوصی‌اش بود

    قارداشی : تیم امیدمان تعطیل نیست !+توضیح مدیرسایت

    رئیس فدراسیون تنیس‌روی میز گفت: با توجه به این که محجبوه عمرانی متاهل شده و یک باشگاه تینس روی میز هم تاسیس کرده ترجیح داد از تیم ملی خداحافظی کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره خداحافظی‌ محجوبه عمرانی از تیم ملی تنیس…

    رئیس فدراسیون تنیس‌روی میز گفت: با توجه به این که محجبوه عمرانی متاهل شده و یک باشگاه تینس روی میز هم تاسیس کرده ترجیح داد از تیم ملی خداحافظی کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره خداحافظی‌ محجوبه عمرانی از تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: با توجه به این که محجوبه عمرانی متاهل شده و یک باشگاه تینس روی میز هم تاسیس کرده ترجیح داد از تیم ملی خداحافظی کند.

    وی افزود: از او خواستیم که به کادر فنی تیم ملی بانوان اضافه شود تا تجربیاتش را در اختیار بازیکنان جوان تیم ملی قرار دهد.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه تیم امید تنیس روی میز مشغول به فعالیت است تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود این تیم تعطیل است واقعیت ندارد و حتی چندی پیش یکی از بازیکنان تیم امید را به هند فرستادیم. ضمن اینکه تمرینات این تیم همزمان با تیم بزرگسالان برگزار می‌شود و فرجی هم که مربیگری این تیم را بر عهده دارد در تمرینات حاضر می‌شود.

    فارداشی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما در مسابقات آسیایی و جهان رده امید نداریم اما به دنبال این هستیم تا با فعال‌تر شدن رده امید، پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان انجام دهیم.

    توضیح مدیر سایت:

    معلوم نیست که اگر تیم ملی امید تعطیل نیست پس تا به حال وبا گذشت هشت ماه از آغاز به کار فدراسیون فعلی وانتصاب سرمربی تیم ملی چرا وبه چه علت هیچ فعالیتی نداشته است ومربی محترم انتصاب شده در این مدت فقط در لابی فرودگاه به جهت مراسم استقبال از سایر تیمها حاضر شده است ؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قارداشی : تیم امیدمان تعطیل نیست !+توضیح مدیرسایت"
    تازه ترین اخبار