امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵:۲۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۴ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر : 75029
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ازکدام منطق سخن می گوئید؟؟

    صعود نوشاد وسقوط پینگ پنگ ایران!

    فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان را منتشر کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF)جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان جهان وایران را که مربوط به اسفندماه ۹۵ می باشد منتشر کرد که در آن بجز نوشاد (تک بازیکن) تمام پینگ پنگ…

    رنکینگ

    فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان را منتشر کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF)جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان جهان وایران را که مربوط به اسفندماه ۹۵ می باشد منتشر کرد که در آن بجز نوشاد (تک بازیکن) تمام پینگ پنگ ایران دستخوش سقوط گردیده است و فاجعه بارتر از همه عدم حضور نمایندگان ایران در بخش حساس پایه یعنی نوجوانان پسر ودختر  بوده که با تاسف باید اعلام نماییم که علاوه بر این پینگ پنگ مصیبت زده کشور در بخش جوانان پسرودختر نیز با سقوط تلخ همراه شده است!

    نوشاد عالمیان فرزند رشید رحمت وبه لطف پارکینگ نمور خانوادگی عالمیانها با ده پله صعود در رده ۷۱ جهان قرار گرفته است.نیما عالمیان وافشین نوروزی دیگر نمایندگان کشورمان در این رده بندی به ترتیب با یک پله سقوط مواجه شده اند.

    در بخش بانوان بزرگسال هر سه نماینده کشورمان با سقوط مواجه شده اند.ندا شهسواری با دوپله ومریم صامت با ۶پله وفاطمه جمالی فر با ۳۰ پله سقوط مواجه شده اند.

    با تاسف در بخش نوجوانان و جوانان که با سانسور فدراسیون نشینان همراه شده است هیچ نماینده ای از کشورمان در رده بندی نوجوانان پسر ودختر باقی نمانده و بدتر از آن، امین احمدیان تنها نماینده جوانان پسر کشورمان با ۱۳ پله سقوط مواجه شده وفاطمه جمالی فر نیز که تنها نماینده جوانان دختر کشورمان می باشد با سقوط ۳۹ پله ای روبرو شده است .

    البته از فدراسیونی که به نظر می رسد راهبری ومدیریت و… آن  تنها وتنها توسط دبیر حال حاضر فدراسیون صورت می پذیرد(دبیری که حتی نتوانست یک هیئت استانی را در جمع ۲۴ استان کشور  ارتقاء دهد)! نباید بیش از این انتظار داشت بلکه باید هرروز منتظر خبرهای بدتر از دیروز خصوصا بدتر از دوران محمد زارع پور در این زمینه بود.

    وقتی افرادی غیره این کاره صعود نوشاد عالمیان را که در ادوار مختلف همواره برای این رشته افتخار آفرینی کرده وهیچ ارتباطی با مدیریت این آقایان نداردرا موکول به المپیک آینده میکنند(هدف المپیک۲۰۲۰)! یعنی زمانی بسیار دور وازهمه مهمتر زمانی که معلوم نیست اصلا این فدراسیون روی کار باشد یا نه باید در انتظار روزهای بدتر از امروز نیز برای این رشته مظلوم باشیم.

    تا آن روز خیلی باقی نماینده است…..مسابقات آسیایی …جهانی ..المپیک۲۰۲۰ و….

    آقایان بهتر است بجای سانسور اخبار این رشته آمارهای غلط در باره رنکینگ بازیکنان را که در خبر رده بندی جدید سایت فدراسیون آمده تصحیح نمایند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صعود نوشاد وسقوط پینگ پنگ ایران!"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار