امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۵:۵۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7510
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات رده بندی  دسته یک کشور از امروز با حضور تمامی شرکت کنندگان حاضر در دسته یک در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران آغاز شد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل ازروابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ این مسابقات با حضور شانزده راکت به دست از صبح امروز ۲۸مهر ماه…

    مسابقات رده بندی  دسته یک کشور از امروز با حضور تمامی شرکت کنندگان حاضر در دسته یک در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران آغاز شد.
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل ازروابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ این مسابقات با حضور شانزده راکت به دست از صبح امروز ۲۸مهر ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران واقع در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت.
    با انجام چهار دور تا کنون بهنام رحمت پناه و عارف احمدی فر با چهار برد در صدر قرار دارند، سینا کیهان و مجتبی امینی با ۳ برد و یک باخت در تعقیب رحمت پناه و احمدی فر هستند. شایان ملکی، علیرضا امراء، پویان پاک نژاد، محمد صمد آبادی، محمد بوجاریان، حامد نادری و علی جابری با ۲ برد و ۲ باخت، احمد رضا عبادی پور، روح اله شیشه گرها، محمد رضا نعمتی و محمود ریزبند با ۱ برد و ۳ باخت و میعاد لطفی با ۴ باخت در مکان های بعدی قرار دارند.
    گفتنی است نفرات اول تا ششم این رقابت ها به دسته برتر صعود خواهند کرد، نفرات هفتم تا دهم در دسته یک باقی خواهند ماند و نفرات یازدهم تا شانزدهم به دسته دو سقوط می کنند.
                           
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج چهاردورنخست رقابتهای دسته یک کشور"
    تازه ترین اخبار