امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۶:۴۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75119
    ارسال خبر چاپ خبر
  •             امید شمس مربی زحمت کش البرزی بعنوان مربی برتر سال تنیس روی میز ایران از سوی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور معرفی شد. این مربی البرزی که توانسته است فرزند شایسته خود نوید شمس(رده پایه) را بارها بعنوان قهرمان وبازیکن برتر طرح هوپس معرفی نماید که اخیرا بعنوان نفر…

     

     

     

     

     

     

    امید شمس مربی زحمت کش البرزی بعنوان مربی برتر سال تنیس روی میز ایران از سوی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور معرفی شد.

    این مربی البرزی که توانسته است فرزند شایسته خود نوید شمس(رده پایه) را بارها بعنوان قهرمان وبازیکن برتر طرح هوپس معرفی نماید که اخیرا بعنوان نفر اول مسابقات طرح هوپس آسیا نیر انتخاب شده است.

    گرچه وطبق شنیده ها این مربی زحمت کش صرفا بخاطر تشکر از جناب مهندس بدیعی در یکی از مصاحبه ها خود از همراهی با فرزند خود با بی انصافی هرچه تمام تر کنار گذاشته شد اما این چیزی از ارزشهای این خانواده قهرمان پرور کم نمی کند.

    به این مربی زحمت کش وموفق در ارتباط با فرزند خود تبریک عرض کرده وامیدواریم در آینده بیش از پیش از موفقیتهای خانواده محترم شمس بشنویم.

    همچنین لازم است بار دیگر از جناب مهندس بدیعی در ارتباط با پشتیبانی وهمراهی  با نوید شمس حتی با وجود افراد حسود وشکست خورده این رشته از خود مایه گذاشته است تشکر ویژه داشته باشم.

    یادآوری می گردد که مهندس افشین بدیعی حدود ده سال پیش نوشاد عالمیان را به همین طرح هوپس معرفی نمود که خروجی آن موفقیتهای مکرر وماندگار این بازیکن در کشور وسطح بین الملل بود.امیدواریم برای نوید شمس نیز همین اتفاق تکرار گردد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امید شمس مربی برتر سال تنیس روی میز ایران"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار