امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۴:۰۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75129
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: ما قدیمی‌ترین تیم لیگ هستیم و نباید به خاطر بدهی سابقه دانشگاه آزاد نادیده گرفته شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره کنار گذاشته شدن تیم دانشگاه آزاد از لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت:…

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: ما قدیمی‌ترین تیم لیگ هستیم و نباید به خاطر بدهی سابقه دانشگاه آزاد نادیده گرفته شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره کنار گذاشته شدن تیم دانشگاه آزاد از لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: فدراسیون نامه زد و اعلام کرد که به دلیل عدم پرداخت حق‌السهم این نهاد از درصد قرارداد ورزشکاران و مربیان تیم، فعلا مسابقات تیم ما به حالت تعلیق درآمده است. در شرایط کنونی که جامعه ما با مشکلات اقتصادی مواجه است و کسی از بخش خصوصی سرمایه گذاری چندانی نمی‌کند، یک تیم از سوی فدراسیون نادیده گرفته شود، آن هم تیمی با این اعتبار که قدیمی ترین تیم لیگ است.

    وی افزود: دانشگاه آزاد یک باشگاه واقعی است که در ۲۱ رشته تیمداری می‌کند که ۲۰ رشته روی سکو بوده‌اند و در سال ۹۵ نیز پرافتخارترین باشگاه ایران شناخته شد. این باشگاه در تنیس روی میز هزینه می‌کند، هزینه‌ای که بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است که کار ساپورت ملی‌پوشان را انجام می‌دهد. آیا در این شرایط فدراسیون باید همراه باشد یا موضع بگیرد؟

    سرمربی و سرپرست تیم دانشگاه آزاد درباره چرایی عدم پرداخت این حق السهم گفت: اتفاقاتی در ساختار دانشگاه آزاد رخ داد که تیم ما نیز نتوانست این حق السهم را بپردازد. فدراسیون با شعار فعال کردن لیگ آمد، آیا این تصمیم در راستای این شعار است و نباید به بخش خصوصی توجه شود؟ لیگ تنیس روی میز با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود که ۲، ۳ تیم به دلیل شرایطی که دارند، هزینه نمی‌کنند. به نظرم این اقدام فدراسیون نمی‌تواند مشکل گشا باشد.

    صابری ادامه داد: همه فدراسیون‌ها به دنبال حضور دانشگاه آزاد در لیگ خود هستند و در تنیس روی میز هم باید این نگاه وجود داشته باشد. به نظرم این حرکت زیبنده ورزش ما نیست. پهلوان، مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد با دبیر فدراسیون تماس گرفت که این تیم الان قادر به پرداخت حق السهم فدراسیون نیست و نیاز به زمان دارد، اما دبیر فدراسیون اعلام کرد که این مسئله امکان پذیر نیست.

    وی در پایان گفت: ما اعلام نکردیم که پول را نمی‌دهیم، بلکه گفتیم زمان می‌خواهیم که موافقت نشد و این شرایط رقم‌خورد. نوشاد عالمیان عضو تیم ما است، آیا در این وضعیت روحیه‌ای برای او در بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان باقی می‌ماند؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری: اقدام فدراسیون تنیس روی میز مشکل گشا نیست/ نبایده سابقه تیم دانشگاه‌آزاد نادیده گرفته شود"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار