امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۲۱:۰۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۶ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75143
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز کشورهای اسلامی(باکو۲۰۱۷) انجام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قرعه کشی رقابتهای تنیس روی میز کشورهای اسلامی(باکو۲۰۱۷ ) انجام شد  ونمایندگان کشورمان در بخشهای تیمی وانفرادی مردان وزنان رقیبان خود را شناختند. در بخش تیمی مردان که از هفت تیم :ایران،پاکستان،عربستان،آذربائیجان،فلسطین،گویان وترکیه می باشد از همین الان باید…

    thumbnail_d078181b16a2fff5a01823b331780c2b

    قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز کشورهای اسلامی(باکو۲۰۱۷) انجام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قرعه کشی رقابتهای تنیس روی میز کشورهای اسلامی(باکو۲۰۱۷ ) انجام شد  ونمایندگان کشورمان در بخشهای تیمی وانفرادی مردان وزنان رقیبان خود را شناختند.

    در بخش تیمی مردان که از هفت تیم :ایران،پاکستان،عربستان،آذربائیجان،فلسطین،گویان وترکیه می باشد از همین الان باید تیم ملی کشورمان را تنها با یک پیروزی آن هم بعد از یک استراحت برابر برنده تیمهای پاکستان وعربستان که هر دوکشور غیرپینگ پنگی بوده ودر این رشته هرگز حرفی برای گفتن نداشته اند روی سکو محسوب نماییم.

    در بخش انفرادی مردان برادران عالمیان بدلیل اینکه صرفا دوبازیکن از هر کشور مجوز حضور در رقابتهای انفرادی را دارا می باشد به میدان خواهند رفت که هردو بازیکن کشورمان در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده ودر دوم  به ترتیب باید به دیدار پیروز نماینده توگو وپاکستان وگویان وپاکستان به میدان بروند.

    در بخش تیمی بانوان تنها پنج کشور حضور داشته و این شانس کسب مدال برای ملی پوشان کشورمان را بصورت مضاعف افزایش داده است. این پنج تیم شامل: ایران،گویان،ترکیه،پاکستان وآذربائیجان می باشند.

    تیم ملی بانوان کشورمان در بازی اول خود با تیم گویان روبرو شده که پیش بینی می شود بسادگی وبدون هیچ دغدغه ای بتواند از سد این تیم عبور نماید. دومین دیدار ملی پوشان کشورمان برابر تیم ترکیه بوده که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است.

    در بخش انفرادی بانوان ،نمایندگان کشورمان شامل ندا شهسواری و مریم صامت در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده ودر دور دوم مریم صامت باید با نظمی از عربستان روبرو گردد.ندا شهسواری نیز با لووه از گویان مبارزه خواهد کرد.با توجه به وضعیت پینگ پنگ عربستان وگویان  پیش بینی می شود که هردو نماینده کشورمان بدون دغدغه به دور بعدی یعنی در جمع هشت بازیکن برتر مسابقات صعود نمایند.

    در ادامه کلیه اطلاعات از قبیل جدولهای انفرادی و تیمی آمده است.

     

    TTM400000_75E 1.0جدول انفرادی مردان

     

    TTM001000_32C 1.0 TTM001000_75A 1.0 TTM400000_32C 1.0  TTW001000_32C 1.0 TTW001000_75A 1.0 TTW400000_32C 1.0 TTW400000_75E 1.0

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتشارجدول مسابقات انفرادی مردان وزنان"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار