امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۸:۰۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75252
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روز چهارم از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با خلق یک شگفتی در بخش انفرادی مردان همراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در روز چهارم رقابت‌ها و جایی که ۶۴ بازیکن برتر حضور داشتند، یک دیدار تمام ژاپنی بین «جون میزوتانی» دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶…

    روز چهارم از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با خلق یک شگفتی در بخش انفرادی مردان همراه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در روز چهارم رقابت‌ها و جایی که ۶۴ بازیکن برتر حضور داشتند، یک دیدار تمام ژاپنی بین «جون میزوتانی» دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و «توموکازو هاریموتو» نوجوان ۱۳ ساله برگزار شد که در پایان هاریموتو در میان تعجب همه تماشاگران موفق شد حریف سرشناس و ۲۷ ساله خود را ۴ بر یک شکست بدهد و به دور بعدی راه پیدا کند.

    هاریموتو فقط در گیم پنجم ۱۱ بر ۷ مغلوب شد و در گیم‌های دیگر ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۶، ۱۴ بر ۱۲ و ۱۱ بر ۸ به پیروزی رسید.

    ارزش کار هاریموتو زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم میزوتانی دو مدال نقره و برنز المپیک، یک نقره و ۶ برنز در مسابقات قهرمانی جهان و چهار نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا در کارنامه دارد.

    هاریموتوی ۱۳ ساله پس از این برد گفت: سن هیچ تاثیری در تینس روی میز ندارد. من فقط می‌خواستم که به شیوه خودم بازی کنم و از یک بازی تهاجمی را ارائه دهم که از همان ابتدا این کار را انجام دادم.

    رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در انفرادی، دوبل و میکس مردان و زنان به پایان می‌رسد. در این تورنمنت ۸ نماینده از ایران حضور داشتند که همگی حذف شدند.

    توضیح مدیر سایت:

    در کنار گزارش بسیار جالب خبرنگار فعال خبرگزاری تسنیم به اظلاع دوستان می رساند که فیلم کامل این رقابت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به آدرس زیر قرار داده شده است:

    https://t.me/ttraket

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوجوان ۱۳ ساله مقابل مدال‌آور المپیک ریو شگفتی‌ساز شد+فیلم مسابقه"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار